نمایش «فراتر از کلمات» کار مشترک ایران و فرانسه در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون به صحنه می‌رود.
کد خبر: ۳۶۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 17 January 2017
به گزارش تابناک : به نقل از روابط عمومی تئاتر زندگی، نمایش «فراتر از کلمات» نوشته جعفر مهیاری و با کارگردانی مشترک دیزی فل و جعفر مهیاری در روزهای 8 و 9 بهمن‌ در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون به صحنه خواهد رفت.

این نمایش شهریور امسال در لیون فرانسه و کمپانی لیتکوس(Litecox) تولید شده و ترکیبی از دراما و حرکت است که نخستین اجراهای خود را در تهران خواهد داشت. 

این نمایش بدون دیالوگ است و با ترکیبی از تکنیک‌های درام، حرکت، ویدیو و سایه اجرا خواهد شد. از دیگر ویژگی‌ های این نمایش موسیقی آن است که با استفاده و ترکیب صداهای مختلف موجود در طبیعت تنظیم شده و  ملودی و حرکت در آن شکل گرفته است.

بیاتقیس گارنیر، سعید ابک و دیزی فل بازیگران این نمایش هستند و ژان فواخ سو (آهنگساز)، کتی سورین (طراح لباس) و بابک شاه علی زادگان (طراح نور) دیگر عوامل این اثر هستند.

نمایش «فراتر از کلمات» 8 و 9 بهمن‌ در بخش «به علاوه فجر» سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ارغنون واقع در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهار راه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، بن ‌بست زیبا، شماره یک اجرا خواهد شد.



منبع : صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار