نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بیش از پیش قدردان نظام و سرمایه‌های ارزشمند آن بود.
کد خبر: ۳۶۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 17 January 2017

به گزارش تابناک : غلام‌محمد زارعی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مولاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، افزود: موفقیت‌های کسب شده در حوزه زنان و خانواده در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد از دستاوردهای مهم نظام و انقلاب است.

وی بیان کرد: این موفقیت‌های ارزنده به دلیل فرهنگی بودن انقلاب اسلامی و نگاه ویژه دین اسلام و نظام به قشر تأثیرگذار دختران و بانوان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود چنین شرایط مطلوبی می‌توان دستاوردها و موفقیت‌های بیشتری در حوزه زنان و خانواده در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به دست آورد.

زارعی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تصریح کرد: در سفر سال 1375 آن مرحوم به استان اعلام کرد فرزندان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس به صلابت کوه‌ها بودند و در عملیات غرورآفرین و افتخارآمیز «پد خندق» نیز ایستادگی و مقاومت مثال زدنی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در همین سفر در نشست با جمعی از روحانیون کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که پس از انقلاب به نسبت قبل از آن به قشر روحانی سخت‌تر می‌گذرد و وضعیت معیشتی آنان چندان مطلوب نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در همین نشست تصمیمات مناسبی برای رفع مشکل مسکن روحانیون کهگیلویه و بویراحمد از جمله اختصاص مبلغی به عنوان سپرده گذاری ساخت مسکن در بانک مسکن استان گرفته و مصوب شد.

زارعی اضافه کرد: باید بیش از پیش قدردان نظام و سرمایه‌های ارزشمند آن بود و خدمت کردن مدیران اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز به برکت دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب است که باید هر چه بیشتر ارزش آن را بدانیم.




منبع : ایسنا

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، نظام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار