ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین هلند در گفت‌و‌گویی رادیویی اعلام کرد که همیشه در فوتبال زشت‌ترین گل‌ها، بهترین هستند.
کد خبر: ۳۶۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 16 January 2017

به گزارش تابناک : رضا قوچان‌نژاد به رادیو فریزلان گفت: من بیشتر از این که یک مهاجم معمول باشم، بازیکنی در خدمت تیم هستم. اینکه بتوانم در هر بازی برای هیرنوین گلزنی کنم یا آربر زنلی و سام لارسون این کار را انجام دهند، تفاوت چندانی برای من ندارد.

قوچان‌نژاد درباره 2 گلی که در بازی هفته هجدهم اردویژه هلند برابر دن‌هاخ به ثمر رساند، اظهار داشت: در این بازی من عزم جدی برای گلزنی داشتم و آربر زنلی و سام لارسون در سایر بازی‌ها این کار را کردند. مسئله مهم این است که همه چیز به خوبی پیش برود. اگر این‌گونه کار کنیم، گل‌ها خودشان به سمت ما می‌آیند. ما به یکدیگر برای گلزنی نیاز داریم. گل‌های اول و دوم روی همکاری‌های آربر زنلی و سام لارسون به دست آمد.

وی در ادامه با اشاره به گل اولش گفت: می‌دانید که همیشه زشت‌ترین گل‌ها بهترین هستند، البته آربر زنلی شوت زیبایی را روانه دروازه دن‌هاخ کرد و منظورم این است که یک مهاجم باید با جایگیری مناسب در زمان لازم بتواند توپی که پس از برخورد به دروازه‌بان بازمی‌گردد را تبدیل به گل کند.

رضا قوچان‌نژاد درباره مارتین اودگارد، هافبک 18 ساله نروژی که هفته گذشته از تیم رئال مادرید اسپانیا راهی هیرنوین شد، اظهار داشت: او کمتر از یک هفته است که با ما تمرین می‌کند. مارتین در این سن کم چیزهای زیادی را دیده است. او را بسیار دوست دارم و اساس بازی او روی زمین است. در تمرینات بسیار طبیعی و باآرامش کار می‌کند. در شرایط فعلی باید به مارتین زمان بدهیم تا به اتمسفر و سبک بازی تیم هیرنوین عادت کند. اطمینان دارم با توجه به توانمندی‌هایش می‌تواند بازی‌های خوبی ارائه دهد.




منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار