جلال‌الدین علی‌محمدی با به ثمر رساندن چهارمین گل خود در لیگ شانزدهم مجموع گل‌های خود در فصل جاری را به عدد 6 رساند و به تنهایی برترین گلزن فصل سپاهان لقب گرفت.
کد خبر: ۳۶۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 15 January 2017

به گزارش تابناک : احسان حاج‌صفی با چهار گل بهترین گلزن سپاهان در دور رفت لیگ شانزدهم بود. با احتساب دیدارهای جام حذفی اما کاپیتان سپاهان پنج‌گله می‌شد تا با جلال‌الدین علی‌محمدی در عنوان بهترین گلزن سپاهان در نیم‌فصل اول شریک شود.


علی‌محمدی با گلی که در شصت و ششمین دقیقه دیدار با پدیده در ورزشگاه ثامن وارد دروازه شهاب گردان کرد هم در عنوان بهترین گلزن سپاهان در لیگ شانزدهم با حاج‌صفی شریک شد و هم به تنهایی عنوان بهترین گلزن سپاهان در مسابقات رسمی این فصل تیم اصفهانی را از آن خود کرد.


جلال که در جام حذفی نیز 2 گل برای سپاهان زده بود با گلزنی به پدیده در لیگ برتر چهارگله شد تا جمع گل‌های خود در این فصل را به عدد 6 برساند و از احسان پیشی بگیرد.


جالب آنکه روند گلزنی‌های نوبتی حاج‌صفی و علی‌محمدی که از بازی با گسترش فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر شروع شد، برابر تیم‌های صبا، تراکتورسازی، سایپا و استقلال تهران ادامه پیدا کرد و بالاخره در مسابقه با نفت تهران از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی متوقف شد اما با گلزنی مجدد علی‌محمدی در هفته شانزدهم لیگ برتر بار دیگر ادامه پیدا کرد.





منبع : ورزش 3

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، سپاهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار