سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته آغاز شد و رضا صادقی و سیامک عباسی، خوانندگان پاپی بودند که در این جشنواره روی صحنه رفتند.
کد خبر: ۳۶۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 14 January 2017

به گزارش تابناک : محمدحسن سجودی، مترجم و روزنامه‌نگار پیشکسوت، در نخستین ساعات صبح روز پنج‌شنبه در روستای خودش در توابع گلپایگان دار فانی را وداع گفت.

سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روز گذشته آغاز شد و رضا صادقی و سیامک عباسی، خوانندگان پاپی بودند که در این جشنواره روی صحنه رفتند.

فیلم سینمایی «لالالند» بعد از موفقیت در گلدن گلوب، نامزد جایزه انجمن کارگردانان آمریکا شد.

نهمین جشنواره فیلم «جیپور» هند با اعطای چهار جایزه به سینمای ایران از جمله جایزه بهترین فیلم به «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی به پایان رسید.

پیتر دینکلج ستاره سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» برای بازی در نقش یکی از شخصیت‌های کلیدی فیلم ابرقهرمانی «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت»، با سازندگان پروژه جدید استودیوی «مارول» پای میز مذاکره نشست.

سعید سهیلی کارگردان «گشت ۲» با بیان اینکه سکانس پایانی این فیلم را ضبط نکرده‌اند از رفتن به ارمنستان برای فیلمبرداری این سکانس گفت.

محمد یعقوبی «تنها راه ممکن» را از ابتدای بهمن در سالن تئاتر باران روی صحنه می‌برد.

سریال «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان به روزهای پایانی تصویربرداری رسید.

صداگذاری و ساخت موسیقی «ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمد حسین مهدویان به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی به طور همزمان در حال انجام است.

نگار سلیمیان، مجموعه‌ای از نقاشی‌های خود را از چهره‌های بنام موسیقی ایران و خراسان به‌ نمایش می‌گذارد.

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد فقط هفت درصد ۲۵۰ فیلم برتر هالیوودی در سال ۲۰۱۶، توسط فیلمسازان زن ساخته‌ شده و این رقم نسبت به سال گذشته دو درصد کاهش داشته است.

دوازدهمین جشن سینمایی، هنری و مد ایتالیا و لس‌آنجلس به گرامیداشت یاد مارچلو ماسترویانی بازیگر نمادین سینمای ایتالیا اختصاص می‌یابد.

«خداحافظ مرلین مونرو» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی مهرشاد کارخانی است که نگارش فیلمنامه آن به تازگی به پایان رسیده و به زودی برای پروانه ساخت درخواست صادر خواهد شد.

جرج لوکاس سازنده و خالق دنیای «جنگ‌های ستاره‌ای»، موزه یک میلیارد دلاری هنرهای روایی لوکاس را در لس آنجلس آمریکا احداث می‌کند. قرار است مجموعه‌ای عظیم شامل ١٠ هزار قطعه شیء خاطره‌انگیز از هالیوود که توسط خود لوکاس گردآوری شده، در این موزه به نمایش گذاشته شود.

همزمان با آغاز سال نو میلادی، اکران اروپایی «متولد ۶۵» به کارگردانی مجید توکلی از ١۵ ژانویه در کشور آلمان آغاز می شود.

جواد صداقت، کارگردان نمایش «اگر شبی از شب های تهران مسافری» که روز گذشته، ۲۴ دی ماه آخرین اجرای خود را در تالار مولوی پشت سر گذاشت اعلام کرد این نمایش اردیبهشت ماه ۹۶ در تماشاخانه پالیز به صحنه می رود.

یکی از قطعات گروه کُر فلوت تهران که در اولین روز جشنواره روی صحنه می‌رود، «رقص دایره» است که به مناسبت سالگرد درگذشت حشمت سنجری، نوازنده سرشناس ویلن اجرا می‌شود.

آلبوم «دوباره عشق» نخستین آلبوم رسمی «حامد همایون» روز پنجشنبه توزیع رسمی شد.

 

 

 

منبع : شهروند

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، فرهنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار