کمپانی فرانسوی میشلن در جریان نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ از محصول جدید خود رونمایی کرد.
کد خبر: ۳۵۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 12 January 2017

به گزارش تابناک : میشلن، تولید‌کننده‌ی صاحب‌نام تایر با برگزاری یک کنفرانس خبری در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ تایر جدید خود موسوم به PS4S را برای عرضه در بازار آمریکای شمالی معرفی کرد. PS4S تایری با عملکرد بسیار بالا است که حتی از مدل بسیار موفق Pilot Super Sport نیز برتر است. اگرچه مدل پایلوت سوپر اسپرت همچنان در رقابت با همتایان خود از سایر برند‌‌ها عملکرد بهتری دارد، اما میشلن به همین حد اکتفا نکرده و با تولید PS4S مرزهای تکنولوژی تایرها را جابه‌جا کرده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد PS4S آن است که میشلن بدون تغییر شاخص دوام این تایر نسبت به مدل‌های قبلی، توانسته کارایی آن را به حداکثر ممکن برساند.

میشلن PS4S

تایر جدید میشلن از لحاظ عملکرد بین مدل‌های Pilot Sport Cup 2 و Pilot Super Sport قرار خواهد گرفت. این تایر با دوام‌تر از مدل‌های دیگر میشلن است و بنا بر ادعای این کمپانی، مسافت ترمزگیری این تایر در شرایط خشک و خیس بهبود یافته است (مسافت ترمزگیری این تایر نسبت به مدل‌های دیگر کاهش یافته است). به علاوه، این تایر توانسته است شاخص سرعت Y و کیفیت سطح 300 کسب کند.

میشلن PS4S

بر اساس اعلام میشلن، تایرهای PS4S از اول ماه مارس به بازار عرضه و در ابتدا در سایزهای ۲۱-۱۹ اینچ تولید خواهند شد و در آینده در دیگر سایزهای معمول برای خودروهای اسپرت نیز به تولید خواهند رسید. درست مانند مدل پایلوت سوپر اسپرت، PS4S تا ۴۸ هزار کیلومتر وارانتی دارد و در صورتی که سایز رینگ‌های جلو و عقب خودرو با هم متفاوت باشند، مدت زمان وارانتی به نصف کاهش می‌یابد.

میشلن PS4S

احتمالا تایر جدید میشلن مورد استقبال خودروهایی مانند بی‌ام‌و M3، M4، آئودی R8، مرسدس CLK، پورشه 911،جگوار F-Type و فراری 488 قرار خواهد گرفت. قیمت این تایر هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است و با توجه به سایز تایر، متغیر خواهد بود؛ اما می‌توان انتظار داشت قیمتی نزدیک به مدل کنونی Pilot Super Sport (در حال حاضر قیمت پایه‌ی هر حلقه از این تایر معادل ۱۷۹ دلار است) داشته باشد.





منبع : زومیت

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، تایر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار