اين روش ها از طريق شبكه گسترده نمايندگي هاي ايران خودرو در سراسر كشور و همچنين پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.
کد خبر: ۳۵۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰ 12 January 2017
به گزارش تابناک : مصطفي خان كرمي با تاكيد بر اين كه تغيير مدل محصولات در اين زمان از سال بي سابقه است، گفت: اين اقدام موجب افزايش رضايت مشتريان و همچنين ايجاد زمينه‌هاي شفافيت و يكپارچگي داده هاي اطلاعاتي خودرو و مدل در سيستم ناجا و شركت هاي خودروساز شده است.    

وي رشد بي سابقه ثبت نام در روش هاي پيش فروش را نشان دهنده اعتماد مشتريان به ايران خودرو و استقبال آنان از انواع محصولات اين شركت دانست و با اعلام رشد 34 درصدي توليد محصولات مختلف در سال جاري اظهار كرد: امسال در فروش محصولات نيز رشد 40 درصدي را تجربه كرده ايم.

خان کرمی رشد توليد و عرضه مناسب محصولات، محدود شدن موجودي محصول در پاركينگ و استقبال مشتريان وفادار از طرح هاي مشاركت در توليد را نشان دهنده رونق خودروسازي به عنوان پيشران اقتصاد كشور دانست و گفت: سه ستاره شدن محصولات توليدي رانا، گروه پژو 206 و هايما و برنامه ريزي براي ارتقاي كيفي  تمامی محصولات، حاصل توجه ويژه به مقوله كيفيت در ايران خودرو است.

 معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: ايران خودرو خود را متعهد به پاسخگويي و احترام به نظرات ارزشمند مشتريان و افزايش رضايتمندي آنان مي داند.

خان‌كرمي اجراي شرايط متنوع فروش نقدي و اعتباري را زمينه ساز خودرو دار شدن گروه هاي مختلف درآمدي عنوان و تاكيد كرد: با اين كه مجوز افزايش قيمت از سوي شوراي رقابت صادر شده بود، ايران خودرو براي حفظ شرايط بازار اقدامي براي كليه محصولات انجام نداد.

وي درباره روش هاي فروش گفت: عرضه محصولات ايران خودرو به روش هاي پيش فروش، فروش فوري با شرايط نقد و در برخي موارد به صورت نقدي و اعتباري انجام مي شود.

 خان کرمی افزود: اين روش ها از طريق شبكه گسترده نمايندگي هاي ايران خودرو در سراسر كشور و همچنين پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو در دسترس عموم شهروندان قرار دارد.

 معاون فروش ایران خودرو ادامه داد: محدود شدن برخي روش ها مانند نقد و اعتباري به شبكه نمايندگي ها به جاي پايگاه اينترنتي به دليل ماهيت اين قراردادها و لزوم اعتبار سنجي دريافت چك و مدارك مرتبط با روش پيش بيني شده است.

وي افزود: ايران خودرو به دنبال افزايش كيفيت در فرآيند تامين و توليد بوده و از روش هاي متنوع فروش براي رضايت مشتريان استفاده مي كند.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو اظهار اميدواري كرد: با اجراي رويكردهاي درست از تاثير نوسانات مقطعي قيمت در زنجيره تامين جلوگيري كرده و تعهدات خود را به موقع انجام دهيم.



منبع : ایکوپرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار