سلمان خدادادی با اشاره به عملکرد خوب تیم مدیریتی کیش گفت: منطقه آزاد کیش را یک الگوی خوب و شایسته برای توسعه مناطق دیگر و رونق اقتصادی کشور می دانیم.
کد خبر: ۳۴۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 26 December 2016
به گزارش تابناک کیش، سلمان خدادادی گفت: مناطق آزاد در همه جای دنیا در رشد و رونق کشورها موثر هستند درکشور ما هم مناطق آزاد از بدو تاسیس در روند توسعه کشور اثر مثبتی داشته اند.

وی افزود: منطقه آزاد کیش نیز منطقه ای اثر گذار و خوب است که نظرات زیادی را به خود جلب کرده است. خدادای افزود: بسیاری از مردم کشور ما به جای سفرهای خارجی علاقمند هستند به جزیره کیش سفر کنند و از سویی بسیاری از سرمایه گذاریهایی که در حوزه مسکن در کیش انجام شده است اگر این جزیره وجود نداشت در کشورهای همسایه انجام می شد و چه بسیار از این دست سرمایه گذاریها که در کشورهای ترکیه و دبی انجام شده و در حال حاضر مالکان این خانه ها با مشکلات حقوقی بسیاری دست به گریبانند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: منطقه آزاد کیش را یک الگوی خوب و شایسته برای توسعه مناطق دیگر و رونق اقتصادی کشور می دانیم.

وی افزود: به نظر من درکشور هم نباید نگاه به مناطق آزاد سیاسی باشد ما وجود ضعف را در این مناطق انکار نمیکنیم همانطور که در همه ارگانها ضعف وجود دارد اما باید ببینیم خروجی عملکرد این مناطق درکشور چیست. خروجی این مناطق در کشور ما توسعه، عمران و آبادی، اشتغال و رفع بحران های منطقه ای بوده ما باید با رفع نقاط ضعف، نقاط قوت را افزایش دهیم.

خدادادی گفت: مناطق آزاد در جذب سرمایه، جذب توریست، ایجاد نشاط و آرامش موفق عمل کرده اند که امیدواریم با نگاه ملی به مسائل بتوانیم در توسعه این مناطق که به توسعه کشور کمک کرده اند موفق عمل کنیم.

وی افزود: در زمینه های فرهنگی و جذب سرمایه جزیره کیش موفق عمل کرده است و جذب این سرمایه گذاران به خصوص از کشورهای خارجی باعث می شود علاقمندی به کشورمان افزایش یابد و همه برای توسعه این سرزمین تلاش کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اجرای الگوهای خوب مانند جلوگیری از تکدی گری، کاهش میزان طلاق، افزایش توانمندیهای افراد با آموزشهای کار آفرینی و بسیاری اقدامات دیگر را الگوی خوبی برای دیگر شهرها دانست.

وی  در پایان  اشاره به عملکرد خوب دکتر مونسان در جزیره کیش  و همدلی و اتحاد تیم مدیریتی جزیره کیش گفت: هر جا که این همدلی و وفاق در بین مسئولان دیده شود همه امور به خوبی پیش می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار