مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری جشنواره همام گفت: حمایت از محصولات و تولیدکنندگان داخلی محور برنامه های گردشگری جزیره کیش است.
کد خبر: ۳۴۵۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 19 December 2016
به گزارش تابناک کیش، مونسان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه گردشگری به عنوان یکی از راهکارهای دستیابی به رونق اقتصادی گفت: با بررسیهای انجام شده بر آن شدیم برای توسعه گردشگری برنامه ریزیها به گونه ای باشد که با حمایت از محصولات و تولیدات داخلی به رونق گردشگری جزیره کیش کمک کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با نگاهی جامع به همه امور خط مشی مناطق آزاد را در بیاناتشان روشن کردند افزود: در جشنواره همام  با ایجاد انگیزه برای مصرف کنندگان آنها را به مصرف کالای ایرانی تشویق می کنیم تا ضمن جذب گردشگر به جزیره کیش از تولید کنندگان داخلی نیز حمایت کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نام همام بر گرفته از عبارت همت ملی، اقتصاد مقاومتی است تا با یک عزم ملی، با رونق فروش محصولات ایرانی و حمایت از تولید کنندگان داخلی علاوه بر اشتغالزایی به ارتقاء کیفیت محصولات کمک کنیم.

وی در خصوص جزییات این جشنواره گفت: جشنواره همام همزمان با میلاد مسعود نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) آغاز می شود و با اعلام علاقمندی از سوی تولید کنندگان ایرانی برای مشارکت در این جشنواره طرح های مختلفی در راستای افزایش انگیزه های خرید در داخل کشور اجرا می شود که در نهایت خریداران و فروشندگان از مزایای مختلفی همچون سفر به کیش بهره مند می شوند.

به گفته مونسان در حقیقت این طرح زنجیره ای از فعالیت هاست که با فروش محصولات داخلی و کاهش انگیزه های خرید کالاهای خارجی از یک طرف و ایجاد علاقمندی برای سفر به کیش و کاهش سفرهای خارجی از طرف دیگر افزایش گردش نقدینگی در داخل کشور و جلوگیری از خروج ارز را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار