معاون بسیج دانشجویی یزد گفت: موفق‌ترین الگوها و طرح‌های اجرا شده در اردوهای جهادی استان شناسایی و تقدیر می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸ 06 December 2016


به گزارش تابناک یزد،علی پورمیرزایی  با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از اردوهای جهادی و طرح هجرت اظهار داشت: معاونت جهاد سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در نظر دارد الگوها و طرح‌های موفق اجرا شده در اردوی جهادی را برای ثبت تجربیات و نیز الگوسازی برای گروه‌های جهادی استان جمع‌آوری کند.

وی با اشاره به اینکه از برترین و موفق‌ترین طرح‌ها در همایشی تجلیل به‌عمل می‌آید، عنوان کرد: این فراخوان در 6 محور برگزار و دانشجویان جهادگر می‌توانند طرح‌های اجرا شده در اردوهای جهادی خود را مطابق با یکی از محورهای فراخوان حداکثر تا 20 آذرماه ارسال کنند.

معاون جهادسازندگی بسیج دانشجویی یزد خاطرنشان کرد: فرهنگی تبلیغی، عمران و سازندگی، علمی و پژوهشی، پژوهش، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و فعالیت‌های درون گروهی و رسانه شش محور این فراخوان را تشکیل می‌دهند.

پورمیرزایی تصریح کرد: پس از شناسایی طرح‌ها و الگوهای موفقی که داشنجویان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی به‌دست آورده‌اند، نسبت به الگوگیری برای هرچه بهتر شدن اردوهای جهادی دوره‌های  بعد از آن استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: با پایان یافتن زمان ارسال طرح‌ها و الگوها از سوی دانشجویان، در مراسمی که 22 آذرماه برگزار می‌شود، از برترین طرح‌ها و الگوها تجلیل به عمل می‌آید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار