مسوول بسیج سازندگی سرپل ذهاب گفت: اردوهای جهادی نقش بسیار مهمی در محرومیت زدایی از مناطق محروم و مرزی دارند.
کد خبر: ۳۳۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 26 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سعید کریمی روز شنبه افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اردوی جهادی به مدت یک هفته در راستای خدمت رسانی به مردم در روستاهای محروم و مرزی سرپل ذهاب برپا شده است.
وی اظهارکرد: در این اردوی هفت روزه، 97 تن از بسیجیان در دهستان های پشت تنگ، قلعه شاهین و دشت ذهاب از توابع این شهرستان در ساخت منازل نیازمندان به خدمت رسانی می پردازند.
وی بیان کرد: همچنین در یک اردوی یک روزه نیز 500 تن از بسیجیان جهادگر در دهستان های مختلف این شهرستان به خدمات رسانی به نیازمندان در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، لایروبی کانال دفع آب های سطحی، کاشت نهال و مرمت منازل روستایی پرداختند.
مسوول بسیج سازندگی سرپل ذهاب اضافه کرد که حضور در اردوهای جهادی بهترین محفل برای هدایت و مشارکت نسل جوان در عرصه سازندگی است و با توجه به هجمه های تبلیغاتی و ماهواره ای دشمنان، نقش چنین برنامه هایی برای انسان سازی و تقویت روح همبستگی در بین قشر جوان جامعه اهمیت بسیاری دارد.
کریمی بیان کرد: حضور در روستاها و مناطق محروم در حقیقت شناخت محرومیت ها ، کم کردن توقع ها و حضور در عرصه کار و تلاش است که به سهم خود نقش تعیین کننده ای در محرومیت زدایی دارد.
وی ادامه داد: در طرح هجرت و اردوهای هجرت می توان ضمن کمک در عرصه سازندگی ، اخلاق و ارزش های اسلامی و اعتقادی را نیز به قشر جوان جامعه آموخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار