معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین با اشاره به نقش بسیج و سپاه در کشور، وظیفه اصلی سپاه و بسیج را حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست .
کد خبر: ۳۳۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 16 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه دفاع از دستاوردهای انقلاب را وظیفه اصلی سپاه دانست و اظهار کرد: باید از ظرفیت بسیج در بخش‌های مختلف بهره‌برداری لازم صورت بگیرد.  
وی از اجرای بیش از 1100 برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: از این تعداد، بیش از 570 عنوان برنامه به عنوان برنامه شاخص و محوری خواهد بود .
طاهرخانی عنوان کرد: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مشاوره رایگان حقوقی و برگزاری حلقه‌های صالحین از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.
وی برگزاری اردوی یک‌روزه طرح هجرت و افتتاح پروژه‌های جدید عمرانی و سازندگی را از دیگر برنامه های بسیج در این هفته دانست و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های این هفته است.
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تأکید کرد: برگزاری یادواره شهدای محله بانام«آبروی محل» که به‌صورت کاملاً مردمی انجام می‌شود و برگزاری اولین سالگرد شهدای مدافعان حرم به‌صورت استانی برنامه‌های دیگر هفته بسیج در قزوین خواهد بود.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه هفته بسیج تجمع«شکوه پایداری بسیجیان» است، خاطرنشان کرد: این تجمع صبح روز 5 آذر برگزار می شود و به نماز جمعه ختم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار