مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله خبر داد
تابناک: مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله گفت: 95 هزار و 650 دانش آموز عضو عادی و 11 هزار و 926 دانش آموز عضویت فعال دارند.
کد خبر: ۳۲۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 31 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی پیش از ظهر امروز در دیدار دانش آموزیان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی گفت: شهادت شهید فهمیده روز بسیج دانش آموز نامگذاری شده است، شهید فهمیده حاصل تربیت اسلامی و الگویی برای امروز دانش آموزان این مرز و بوم است.

وی افزود: اجرای طرح دانش آموز محوری در رأس برنامه های بسیج دانش آموزی به منظور القاع این اصل است که دانش اموزان با الگوگیری از شهید فهمیده می توانند جمله «ما می توانیم» را عینیت بخشند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌اله با اشاره به عملکرد این سازمان گفت: جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی شامل 175 هزار و 501 دانش‌آموز است که از این تعداد؛ 107 هزار و 576 دانش آموز عضو بسیج هستند.

وی 95 هزار و 650 دانش آموز را عضو عادی بسیج برشمرد و گفت: 11 هزار و 926 دانش آموز عضویت فعال دارند؛ 820 حلقه صالحین در 19 حوزه و 950 واحد بسیج دانش‌آموزی استان تشکیل شده است که در زمینه‌های مختلف مربوط به بسیج فعالیت دارند.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به گزارشی درخصوص راهیان نور دانش آموزی گفت: سال گذشته 11 هزار و 200 دانش آموز به مناطق عملیاتی در قالب اردوهای راهیان نور اعزام شدند که به گفته خود دانش آموزان و معلمین یک طرح فرهنگی بسیار اثرگذار بوده است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌اله تصریح کرد: تاکنون نیز 3هزار و 500 دانش آموز به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شده اند و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم بیش از 16 هزار دانش آموز را به این مناطق اعزام کنیم تا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود.

وی افزود: طرح دانش‌آموزمحوری با آموزش 280 دانش‌آموز به‌عنوان فرمانده واحد مقاومت و هزار و 400 نفر به‌عنوان اعضای شورای واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در دوره طرح یاوران ولایت اجرا شد.

سرهنگ پاسدار امینی با اشاره به اقدامات بسیج دانش آموزی در عرصه فعالیت های علمی گفت: طرح آیه های تمدن به منظور ارتقا سطح علمی دانش آموزان و تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی برای آینده است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح‌اله با اشاره به عملکرد بسیج دانش آموزی در زمینه اردوهای جهادی گفت: طرح هجرت بسیج دانش‌آموزی در قالب اردوهای ده، هفت و یک روزه به منظور محرومیت زدایی و سازندگی از دیگر اقدامات این سازمان با حضور دانش آموزان بسیجی بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار