حجت‌الاسلام حمید برازش سفر این مرجع عالیقدر را مایه خیر و برکت برای استان دانست و گفت: رهنمودهای حضرت آیت‌الله نوری همدانی فصل‌الخطابی است در مسائل مختلف و اصل ولایت فقیه و همچنین حضور این دانشمند جامع‌الشرایط موجب پاسخ به شبهات مردم و مسؤولان خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 18 September 2016
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از سفر یک هفته‌ای آیت‌الله نوری‌همدانی به یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمید برازش در نشست ظهر امروز شورای اداری از سفر یک هفته‌ای آیت‌الله نوری همدانی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: آیت‌الله نوری همدانی هفتم مهر ماه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند که پنج برنامه برای این مرجع عالیقدر تدارک دیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد دیدار با خانواده ایثارگران، رزمندگان، تشکل‌های دینی و هنرمندان، دیدار با عموم مردم در روز هشتم مهر در حسینیه ثارالله یاسوج، دیدار با علما و روحانیون استان در روز نهم مهر در دفتر آیت‌الله ملک‌حسینی، دیدار با نخبگان، معلمان و دانشگاهیان در حسینیه ثارالله یاسوج و حضور در نشست شورای اداری از برنامه‌های حضرت آیت‌الله نوری همدانی در استان است.

وی با اشاره به اینکه حضور این عالم برجسته در استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین و برجسته‌ترین برنامه فرهنگی تبلیغات اسلامی در سال جاری است، تصریح کرد: دیدار با فرمانداران، ائمه جمعه و شهرداران و همچنین دیدار با کارکنان نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های وی است.

این مسؤول سفر این مرجع عالیقدر را مایه خیر و برکت برای استان دانست و گفت: رهنمودهای حضرت آیت‌الله نوری همدانی فصل‌الخطابی است در مسائل مختلف و اصل ولایت فقیه و همچنین حضور این دانشمند جامع‌الشرایط موجب پاسخ به شبهات مردم و مسؤولان خواهد بود.

برازش در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: 100 برنامه جشن عید غدیر در سطح استان برگزار می‌شود که این جشن‌ها با محوریت روحانیون طرح هجرت و روحانیون مستقر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: 65 روحانی مستقر و 75 روحانی طرح هجرت برنامه‌های و جشن‌های عید غدیر را برگزار می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار