معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان :
خدانظر دریکوند بازگشایی مدارس و پروژه مهر را طرحی ملی برشمردو گفت : بازگشایی مطلوب مدارس نیاز به تعامل ،همکاری و مشارکت همه جانبه مدیران اجرایی دارد .
کد خبر: ۲۹۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 11 September 2016
 
 به گزارش تابناک لرستان ،خدانظر دریکوند بازگشایی مدارس و پروژه مهر را طرحی ملی برشمردو گفت : بازگشایی مطلوب مدارس نیاز به تعامل ،همکاری و مشارکت  همه جانبه مدیران اجرایی دارد .

رئیس کارگروه تعمیر و تجهیز شورای پروژه مهر در ادامه به اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای رنگ مورد نیاز مدارس اشاره کرد و گفت : در قالب طرح هجرت 3و همیاری اولیا و مربیان کار رنگ آمیزی مدارس در مناطق و شهرستان های 24گانه استان در حال  انجام است .

دریکوند همچنین به اختصاص اعتباری مشابه برای تعمیر میزو نیمکت مدارس اشاره کردو گفت : با توجه به کمبود اعتبارات،  تعمیرو بهسازی 7هزار میزو نیمکت مدارس در تابستان سال جاری از جمله اقداماتی است که توسط کارگروه تعمیر و تجهیز شورای پروژه مهر انجام شده است .

وی در ادامه به آمادگی کامل مدارس برای استقبال از دانش آموزان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت :  در چند ماه گذشته یک هزارو 694بازدید از مدارس استان  در راستای ثبت نام دانش آموزان و آمادگی مدارس برای پروژه مهر صورت گرفته است . ابلاغ شیوه نامه ثبت نام به مدارس   موضوع دیگری بود که دریکوند به آن اشاره کرد و افزود : مدیران مدارس عادی دولتی  براساس شیوه نامه ثبت نام، با رعایت محدوده جغرافیایی نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می کنند و مدیران هنگام ثبت نام صرفاً پول کتب درسی و بیمه دانش آموزی را از والدین اخذ می کنند . وی گرفتن شهریه کلاسهای فوق برنامه را ضمن سال و بر اساس آئین نامه های مربوطه عنوان کردو گفت : انجمن اولیا و مربیان مدارس بر نحوه دریافت و هزینه این مبالغ نظارت خواهند کرد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در پایان با اشاره به ایام بازگشایی مدارس خواستار نظارت بیشتر مسئولین بر عرضه نوشت افزارو پوشاک مدارس شدو افزود :  تعزیزات حکومتی می تواند در صورت نیاز با هماهنگی  و همراهی آموزش و پرورش نسبت به اجرای قوانین و مقررات در مدارس غیر دولتی اقدام کند .
منبع: تابناک
برچسب ها: مهر ، مدارس ، فرهنگیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار