کد خبر: ۲۹۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 10 September 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج البرز گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید 32 مدرسه این ناحیه با مشارکت خیرین در حال آماده سازی است.

قاسم پوستین دوز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با همت خیرین مدرسه ساز ،32 مدرسه این ناحیه که در مراکز محروم و غیر برخوردار قرار دارند در حال آماده سازی فضای فیزیکی برای استقبال از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.

وی اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز در این حرکت معنوی، مدارس را در زمینه انجام فعالیت های عمرانی از جمله بهسازی و زیبا سازی مدارس را بر عهده گرفتند.

وی با اشاره به اینکه آماده سازی مدارس یکی از برنامه های محوری پروژه مهر 95 را تشکیل می دهد خاطر نشان شد: با مشارکت بسیج و اداره کل نوسازی مدارس 28 مدرسه دیگر نیز در این ناحیه تحت پوشش عملیات عمرانی - آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید قرار گرفته اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج بیان کرد: در طرح هجرت 3 که در 20 مدرسه این ناحیه در حال اجراست دانش آموزان بسیجی مشارکت دارند.

پوستین دوز گفت: ایجاد فضایی شاد و سامان یافته از شاخص های مهم پروژه مهر در مدارس ناحیه 4 کرج را تشکیل می دهد زیرا اعتقاد داریم دانش آموزان در فضایی مناسب رشد تحصیلی - تربیتی پیدا می کنند.

وی ادامه داد: یکی از خیرین مدرسه ساز به نام آقای اسماعیلی مسوولیت بهسازی 18 مدرسه را در مناطق کم برخوردار بر عهده دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج اظهار کرد: این ناحیه با 105 هزار دانش آموز بیشترین جمعیت دانش آموزی را تحت پوشش قرار دارد در حالی که این جمعیت بالا نیاز به فضای آموزشی مناسبی دارد.

وی بیان کرد: مشارکت خیرین مدرسه ساز برای احداث فضای آموزشی مناسب در آموزش و پرورش ناحیه 4 یک نیاز ضروری است که امیدواریم شاهد حضور خیرین نیک اندیش در این ناحیه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار