مدیریت آموزش و پرورش چرام در گفتگو با تابناک مطرح کرد:
عزیزی: در راستای اجرای مفاد پروژه مهر ، سازماندهی نیروهای آموزشی به نحو مطلوبی به پایان رسید و انشاالله سال تحصیلی خوبی را خواهیم داشت.
کد خبر: ۲۸۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 31 August 2016
صدرالله عزیزی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به برنامه های آماده سازی و هماهنگی های لازم برای شروع سال تحصیلی جدید ، اشاره کرد و گفت: در همین راستا توزیع البسه مدارس در حال انجام است که با توجه به برخی اعتراضات اولیا در سال های قبل سعی شد ایرادات مطرح شده ی  سال های گذشته ،در خصوص لباس فرم مدرسه برطرف شود.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام در ادامه به موضوع سازماندهی نیروهای آموزشی ، اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی کلیه نیروهای آموزشی ، در تاریخ هایی که از قبل اعلام شده بودند با احتساب ضوابط و مقررات ، سازماندهی شدند.
وی افزود : در دوره های مختلف تحصیلی سازماندهی به پایان رسید که بجز در دوره ی ابتدایی که نیاز به تعدادی نیروی آموزشی برای تکمیل آموزگاران مدارس شهرستان داریم ، در بقیه دوره ها مشکلی از نظر نیروی آموزشی نداریم.

عزیزی در ادامه در خصوص اجرای طرح هجرت 3 گفت: این طرح در 3 مدرسه به پایان رسیده و برای تهیه تجهیزات و امکانات آموزشی ، هماهنگی های لازم به عمل آمده است که بزودی تهیه و در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.
وی در پایان گفت : با هماهنگی هایی که با مجموعه آموزش و پرورش در اداره کل و سایر دستگاهها صورت گرفته است،انشا الله با بازگشایی مدارس ، سال تحصیلی خوبی را خواهیم داشت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار