حضور سخنگوي ناجا در كيش/
امامان جمعه تشیع و اهل سنت كيش در ديدار با معاون اجتماعي و سخنگوي ناجا با اشاره به عملكرد فرماندهي و كاركنان انتظامي ويژه كيش در سخناني از عملكرد مجموعه پليس كيش سپاسگذاري و تقدير کردند.
کد خبر: ۱۲۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱ 10 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار منتظرالمهدي معاون اجتماعي ناجا به همراه فرمانده ، رييس عقيدتي سياسي و معاون اجتماعي انتظامي كيش با حضور در دفتر امام جمعه كيش با حجت الاسلام والمسلمين عليدادي ديدار و گفتگو كردند.
 
حجت الاسلام والمسلمين دكتر عليدادي امام جمعه جزيره كيش در اين ديدار با بيان اين مطلب افزود: علي رغم اينكه كار پليس بازدارنده و برخورد با جرائم است، خوشبختانه در جزيره كيش برابر گزارشات و مراجعات مردمي به نهاد امامت جمعه كيش، از نهادهايي كه رضايت مردمي را داراست نيروي انتظامي است.
 
وي با انتقاد از برخي بداخلاقي ها و انتقادهاي سطحي و بدون بررسي شده گفت: نفس انتقاد كردن بسيار خوب است اما بايد فكر كرد كه ميدان عمل كار ساده اي نيست و از دور نمي توان درباره موضوعات به سادگي قضاوت كرد.
 
عليدادي ميزان و معيار و ملاك ارزيابي را معدل عملكرد و ارزيابي دقيق و عمقي مسائل عنوان كرد و گفت: براي سخن گفتن و انتقاد كردن بايد همه جوانب و موضوعات را سنجش كرد و عادلانه سخن گفت.
 
وي به خاطره اي از اولين روز ماه محرم سالجاري اشاره كرد و گفت: فردي با مراجعه به اينجانب از نبود حال و هواي محرم در كيش انتقاد كرد و گفت من طرح ها و برنامه هاي زيادي دارم كه بايد انجام شود.
 
امام جمعه كيش اضافه كرد: پس از مطرح كردن مسائل مختلف توسط اين فرد، چند طرح و ارائه راهكار فرهنگي و مذهبي براي اجرايي كردن با مديريت همان فرد از طرف ما پيشنهاد شد كه يكي پس از ديگري رد نموده و عنوان كرد كه از عهده آن بر نمي آيد!!
 
وي با نتيجه گيري از اين خاطره گفت: حرف زدن و انتقاد كردن و ايراد گرفتن از اين و آن بسيار آسان است اما وقتي در عمل قرار مي گيريد متوجه مي شويد كه چقدر برخي از امور دشورا است.
 
عليدادي ادامه داد: نيروي انتظامي نماد امنيت و آرامش در جامعه مي باشد به نحوي كه انسان هاي كه قانون را رعايت مي نمايند با ديدن لباس مقدس اين نيرو احساس دلگرمي و امنيت مي كنند.
 
امام جمعه جزيره كيش در پايان براي تمامي فرماندهي و كاركنان انتظامي و درياباني كيش آرزوي موفقيت و سربلندي كرد.
 
معاون اجتماعي ناجا نيز در پايان اين نشست از حمايت هاي همه جانبه نهاد امامت جمعه كيش از پليس قدرداني كرد.
   
مردم كيش پليس را نعمتي براي خود مي دانند

امام جمعه اهل سنت جزيره كيش در ديدار با معاون اجتماعي و سخنگوي ناجا ضمن اشاره به تعامل بسيارگسترده فرماندهي و كاركنان انتظامي كيش با بوميان و تلاش در رفع معضلات و مشكلات آنان اين سطح از صميميت و همكاري را در سطح كشور بي سابقه دانسته و تاكيد كرد: بوميان و ساكنان جزيره كيش، پليس را نعمتي براي خود مي دانند.

 سردار منتظرالمهدي معاون اجتماعي ناجا به همراه فرمانده،رييس عقيدتي سياسي و معاون اجتماعي انتظامي كيش با حضور در دفتر امام جمعه اهل سنت كيش با شيخ يعقوب شمس ديدار و گفتگو كردند.
 
بر پايه اين گزارش ، شيخ يعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزيره كيش در اين جلسه با اشاره به نقش مشاركت مردم و پليس در ايجاد امنيت پايدار اظهار داشت: اعتقاد ما بر اين است كه همكاري با نيروي انتظامي عبادت است.
 
شيخ يعقوب شمس در ادامه با اشاره به جايگاه امنيت در جامعه تصريح كرد: هر انسان روي زمين محتاج امنيت است و در هر جاي دنيا امنيت حرف اول را مي زند.
 
خطيب جمعه اهل سنت كيش افزود: گردشگر در جايي سفر مي كند كه امنيت داشته باشد و سرمايه دار در جايي سرمايه گذاري مي كند كه در آن منطقه امنيت و آرامش حاكم باشد.
 
امام جمعه اهل سنت كيش يادآور شد: هر كشوري كه فاقد امنيت باشد اركان آن كشور از هم پاشيده مي شود.
 
شمس تاكيد كرد: انسان با مشكلات اقتصادي و حتي با گرسنگي مي تواند زندگي كند اما بدون امنيت زندگي براي انسان امكان پذير نيست.
 
وي خاطرنشان كرد: به حول قوه الهي در حال حاضر از نظر فردي، شغلي، ترافيكي و اجتماعي امنيت خوبي در جزيره كيش شاهد هستيم.
 
امام جمعه اهل سنت كيش به اهتمام ويژه سرهنگ دهكي به رسيدگي امور بوميان كيش اشاره كرد و گفت: شخص فرمانده انتظامي كيش بارها خودش پيگير امور بوميان و مشكلات زندگي آنان بوده و بارها با مردم منطقه و حتي بوميان جزيره هندورابي ديدار داشته و درخواست هاي از مسئولان جزيره براي تسريع در رسيدگي به مشكلات مردمي داشته اند.
 
وي فرماندهي و مجموعه پليس كيش را برخواسته از مردم دانسته و با اشاره به رضايت مردمي از عملكرد پليس گفت: مردم كيش پليس را نعمتي براي خود مي دانند.
 
شمس اضافه كرد: ميزان امنيت و آرامش در جزيره كيش را من به تنهايي نمي گويم بلكه مردم، كيشوندان و مسافران و گردشگران به اين مساله اذعان دارند.
 
خطيب جمعه اهل سنت ادامه داد: ميزان رضايتمندي مردم از بحث امنيت و آرامش در جزيره كيش نشان تلاش شبانه روزي كاركنان نيروي انتظامي است و در اين خصوص بايد قدردان زحمات اين عزيزان بود.
 
سرهنگ دهكي نيز در اين جلسه با تشكر از تعامل خوب امام جمعه اهل سنت و بوميان كيش با پليس گفت: ما برادران شيعه و سني مي توانيم همچنان دشمن را با وحدت و همدلي در رسيدن به اهداف پليد خود ناكام گذاشته و به آنان بفهمانيم كه "اينجا ايران است مهد دليران" و به هيچكس اجازه ايجاد تفرقه و نفاق نمي دهيم و توطئه را در نطفه خفه خواهيم كرد .
 
وي تصريح كرد: خدمت كردن به مردم يكي از نعمت هاي بزرگ الهي است كه خداوند نصيب هر كسي نمي كند و امروز بايد كاركنان نيروي انتظامي به اين توفيق الهي كه نصيبشان شده مباهات كنند.
 
دهكي در ادامه با اشاره به تاكيدات مكرر فرماندهي معظم كل قوا در نحوه برخورد صحيح با مردم افزود: الحمدلله پليس امروز، با اقتدار توام با عطوفت و مهرباني به ماموريت هاي ذاتي خود ادامه مي دهد و اميدوارم همه كاركنان در اين رابطه فرامين مقام عظماي ولايت را در همه شئون زندگي و كاري سرلوحه خويش قرار دهند.
 
سرهنگ حسين دهكي در اين رابطه خاطرنشان كرد: قطعاً تلاش شبانه روزي كاركنان فرماندهي انتظامي ويژه كيش خالصانه و از سر ارادات به اسلام و رهبري و در راه خدمت به مردم است.
 
فرمانده انتظامي ويژه كيش در پايان اظهار داشت : ما بايد خدا را به دليل نعمت خدمتگزاري به مردم ولايي و انقلابي شكرگذار باشيم و طوري انجام وظيفه كنيم كه آيندگان در مورد ما خوب قضاوت كنند.
 
معاون اجتماعي ناجا نيز در پايان اين نشست از همدلي و وحدت و تعامل پليس با بوميان و ساكنان كيش اظهار رضايت كرده و در اين راستا از همكاري هاي امام جمعه اهل سنت كيش با پليس قدرداني كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار