در نخستین روز از آغاز ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد:
مزار شهدای گمنام کیش با آغاز نخستین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسوولان محلی غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 01 February 2023

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا بی نیاز در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام که با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و مسوولان محلی برگزار شد؛ با تبریک به مناسبت میلاد حضرت جواد الائمه (ع) و هم زمانی آن با ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: این ایام مبارک برای گرامی داشت روزهای سرنوشت ساز ملت ایران، پیروزی خون بر شمشیر، و اعلام صلابت، اقتدار و شجاعت امت اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

بی نیاز با بیان این که ایام الله دهه مبارک فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت حضرت امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعید به کشور عزیزمان ایران اسلامی است، گفت: دهه مبارک فجر یاد آور صلابت، قاطعیت و شجاعت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت:رهبر کبیر انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها و موانع؛ به ایران بازگشتند و در کنار مردم، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تحقق یافت.

امام جمعه کیش، افزود: همان صلابت، قاطعیت، و شجاعتی که رهبری و امت اسلامی داشتند و انقلاب را به پیروزی رساندند آن را حفظ خواهیم کرد.

علیرضا بی نیاز بیان داشت: ایام رهایی کشورمان را از بند طاغوت و مستکبران گرامی می داریم و آن چه که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در کنار آموزه های اسلام و دینداری و حضور باشکوه مردم ایران بوده است.

امام جمعه کیش گفت: امت ایران برای استقلال کشورمان از جان خود گذشتند و عواملی همچون رهبری، دینداری و حضور مردم در این پیروزی نقش مهمی را داشتند که دشمنان درتلاش هستند تا این عوامل را تضعیف و از بین ببرند اما مردم ما این فرصت را به آن ها نداده و هرساله قوی تر از گذشته به پیشرفت، اقتدار و عزت خود می افزایند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند دهه فجر منهای اسلام ارزشی ندارد عنوان کرد: اگر ایمان، دینداری و اعتقاد مردم نبود، انقلاب اسلامی، جنگ و دفاع مقدس و سایر صحنه ها هرگز به پیروزی نمی رسید و دشمنان از این موضوع ناراحت هستند چراکه این پیروزی دست آن ها را از کشور و منطقه کوتاه کرده است.

علی رضا بی نیاز با بیان این که انقلاب اسلامی دست چپاول گران را از منطقه کوتاه و باعث عصبانیت دشمنان شده است افزود: باید دینداری، اطاعت از رهبری و حضور در صحنه را تقویت کنیم و آن را حفظ و به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار