رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش با اشاره به ارتقاء سامانه‌ پذیرش خودرو‌ها در مبادی ورودی، گفت: ایستایی خودرو‌ها در بنادر چارک و کیش با نصب دوربین‌های پلاک خوان کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴ 29 January 2023

به گزارش تابناک جزیره، عزت اله محمدی بر اهمیت ارتقاء سیستم سامانه‌ای پذیرش خودرو‌ها از بندر چارک به جزیره کیش در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: افزایش بخش های بازرسی، خدمات رفاهی، شناور‌های مسافری و خودرویی، توسعه پارکینگ خودروها، رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از اقدامات پیش بینی شده در بندر چارک است.

وی افزود: اقدامات انجام شده برای تسهیل سفر گردشگران نوروزی اطلاع رسانی خواهد شد تا گردشگرانی که با خودروی خود توسط لندینگ کرافت وارد جزیره می‌شوند از امکانات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش با اشاره به ۲۴ ساعته شدن ارائه خدمات در بنادر و فرودگاه‌های کیش در آستانه سال نو، گفت: با رعایت مسائل ایمنی در تلاش هستیم بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود.

محمدی، تصریح کرد: براساس آمار‌ها و تحلیل‌های انجام شده از ۲۴ اسفند شاهد افزایش ۱۵ درصدی مسافرانی که از مسیر‌های هوایی قصد سفر به کیش را دارند خواهیم بود، اما با توجه به تعطیلات پیش رو از ۱۵ بهمن امکان افزایش شمار گردشگران در این مدت وجود دارد و تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات به گردشگران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پرواز مسقط و بغداد بر قرار شده است و تا ۱۷ بهمن نیز پرواز دبی عملیاتی می‌شود.

عزت اله محمدی با اشاره به افزایش ناوگان حمل و نقل دریایی در ایام نوروز افزود: بیش از ۲۵ فروند لندینگ کرافت و بیش از ۷ فروند شناور مسافری با ظرفیت‌های مختلف پیش بینی شده است.

عزت اله محمدی از فعالیت مرکز تلفخانه بنادر کیش و چارک در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته خبر داد و گفت: شماره تلفن‌ها برای ارتباط و اطلاع از وضعیت بنادر در بهمن ماه اعلام خواهد شد.

محمدی از ۲۴ اسفند، خبر از ممنوعیت ورود کامیون‌ها به جزیره کیش داد و گفت: به جز کامیون‌های حمل مواد اولیه و مواد غذایی هیچ کامیونی اجازه ورود به جزیره کیش در ایام نوروز را ندارند.

رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد نوروزی کیش رعایت مسائل ایمنی و امنیت را از اولویت های این کمیته برشمرد و افزود: تمهیدات و تسهیلات ویژه ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی کیش پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار