فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران این فرماندهی موفق به دستگیری اعضای ۹ نفره یک باند سرقت از منازل و ادارات این جزیره شدند.
کد خبر: ۱۰۸۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ 29 January 2023

به گزارش تابناک جزیره، سرهنگ علی اصغر جمالی روز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل و ادارات دولتی، موضوع به طور جدی در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و پلیسی به ۹ نفر از سارقان سابقه دار و محکومان تازه آزاد شده از زندان که دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه محکومیت بودند مشکوک و تحقیقات تکمیلی را آغاز کردند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، سارقان به صورت سازمان یافته وارد منازل، دکل های مخابراتی اپراتورها تلفن همراه، ادارات دولتی و اقدام به سرقت تجهیزات، کابل های ارتباطی و سایر اقلام می کردند که تمام اعضا در ۲ عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جمالی با بیان اینکه در این عملیات ها بیش از پنج میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد افزود: براساس برآورد کارشناسان، سه میلیارد ریال طلاجات و بیش از ۲ میلیارد ریال کابل های ارتباطی و سایر اقلام سرقت شده از مخفیگاه متهمان کشف و به سه مال باخته تحویل داده شد است.

وی یاداور شد: در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت موارد امنیتی و تجهیز منازل خود به سیستم های بازدارنده، گفت: کیشوندان ضمن رعایت هشدار ها و آموزش های پلیس پیرامون پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار