رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش گفت: کودکان سایبری مهمترین گام این پلیس برای حمایت و حفاظت از نسل آینده در فضای مجازی است.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 11 January 2023

به گزارش تابناک جزیره، محسن بابایی با بیان اینکه پویش کودکان سایبری از ۲۴ تا ۲۹ دی ماه در جزیره کیش برگزار می شود اظهار کرد: ارتقا آگاهی های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی و کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودکان از اهداف این پویش است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف این پویش پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح از فضای مجازی برای کودکان، افزایش سطح توجه جامعه و رسانه ها به موضوع کودکان سایبری و ارتقا سطح دانش و مهارت استفاده مناسب و موثر از فضای مجازی و راهکارهای اثربخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا است.

بابایی اضافه کرد: با توجه به اینکه عمده کودکان در جامعه کاربران اینترنت محسوب می‌شوند و فضای تحصیل، بازی و ارتباطی آنان به فضای مجازی منتقل شده است، پلیس فتا هم در کنار برنامه‌ها و حمایت همیشگی از کودکان این پویش را برگزار می‌کند.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآور شد: والدین می‌توانند علاوه بر استفاده از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از تولیدات پلیس فتا در فضای مجازی به نشانی cyberpolice.ir/cyberkids نیز بهره‌مند شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار