هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه گل و گیاه در مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳ 11 January 2023

به گزارش تابناک جزیره، این نمایشگاه ها به همت بخش خصوصی با حضور جمعی از علاقه مندان هر بخش به صورت جداگانه در سالن های مرکز نمایشگاه های بین المللی این جزیره گشایش یافته که بخش صنعت ساختمان و صنایع وابسته تا ۲۳ دی و بخش گل و گیاه نیز تا ۲۷ این ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده میزبانی از بازدید کنندگان است.

هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کیش با حضور ۱۱۰ شرکت معتبر و فعال در حوزه صنعت ساختمان کشور در حوزه های شیرآلات، کاشی و سرامیک و در و پنجره گشایش یافته است و حدود ۱۰ شرکت از این تعداد در جزیره کیش مستقر و مشغول به فعالیت هستند.

دومین نمایشگاه گل و گیاه کیش با حضور ۱۳ شرکت کننده به نمایندگی از ۱۳ استان کشور برپا شده و گل و گیاه آپارتمانی، درختچه‌های فضای سبز، ابزار و ادوات مربوط پرورش شامل گلدان، کود، قیچی، بیل و بیلچه برای فروش به بازدیدکنندگان در آن عرضه شده است.

اشتراک گذاشتن تجربیات تولیدکنندگان گل و گیاه و عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه کیش است و همچنین واحد حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی نیز برای ارایه محصولات با کیفیت به نحوه کار شرکت کنندگان نظارت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار