مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسيدن سالروز ولادت فرخنده حضرت زينب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاري كشور به ويژه پرستاران پرتلاش و مهربان جزيره زيباي كيش تبريك گفت.
کد خبر: ۱۰۷۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 29 November 2022

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد خجسته این بانوی بزرگ به عنوان يكي از تاثيرگذارترين افراد تاريخ در صيانت از ارزش هاي اسلامي بهترين فرصت براي تقدير از زحمات ارزشمند پرستاران میهن مان است. انسان هاي شايسته و مسئوليت پذيري كه آلام بیماران را صبورانه مرهم می نهند و در روزهای سخت مهربانانه زخم های جسم و جان دردمندان را التیام می بخشند. بی تردید اجر این همه مهربانی و نیکی بی چشم داشت نزد خدای بزرگ که نیک تر از همگان شاهد شب بیداری ها و زحمات مخلصانه پرستاران است محفوظ خواهد ماند.

پرستاران زحمت کش جزيره زيباي كيش نیز در کنار ارائه خدمات مطلوب به ساكنان و گردشگران مي كوشند تا با ارتقاء سطح توانمندی و مهارت های خود زمینه ساز بهبود کیفی خدمات درمانی بوده و در مسیر معرفی کیش به عنوان یکی از قطب های گردشگری سلامت منطقه ایفای نقش کنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید مهین اسلامی به ویژه پرستاران ایثارگری که در دوران شیوع کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری کشنده ایستادند و با نثار جان خویش سلامت هموطنان را حفظ کردند، از خداوند متعال براي تمامی پرستاران عزیز کشور، بهروزي، شادکامی و توفيق خدمت مستمر خواستارم.

 

مهدی کشاورز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار