رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور پیامی فرا رسیدن "هفته بسیج" را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 19 November 2022

به گزارش تابناک جزیره، در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن "هفته بسیج" آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر قرار باشد در قاموس لغات به مفاهیم بلندی همچون ایثار، نوعدوستی، جوانمردی، ایمان، اخلاص و بی ادعایی، جامه ای از نام و عنوان پوشانده شود، بدون شک "بسیجی" برازنده ترین و زیباترین عنوان است. عنوانی که در قالب هیچ ساختار و دستگاه فرهنگی، اعتقادی و نظامی جهان معاصر نمی گنجد. بلکه حاصل کشف بزرگ بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی است که با تیزبینی و درایت پیامبرگونه خود توانست عظمت ایثارگری و فداکاری اقشار مختلف ملت ایران را تحت عنوان بسیج در صفحه تاریخ به ثبت برساند و ماندگار کند.

شاید بعضی ها گمان می کردند که بسیجی ها فقط پیران و جوانان رزمنده هشت سال دفاع مقدس بودند که عموما از اقشار مستضعف و جان بر کف برآمدند و با پشت پا زدن به همه مواهب دنیوی و بذل جان خویش، داغ شکست ایران و انقلاب را به سینه متجاوزان گذاشتند. پس با پایان سال‌های دفاع مقدس عرصه ای برای تداوم این حضور باقی نمانده است‌. غافل از آن که بسیج روح ملت ایران است و از کالبد این سرزمین جداشدنی نیست. چراکه تا انقلاب اسلامی پابرجاست و نهضت حسینی ملت ایران تداوم دارد، به بسیج و بسیجی نیازمندیم. شاهد این مدعا نیز حضور شجاعانه و بی ادعای نسل جدیدی از بسیجیان مظلوم اما سرافراز ما در وقایع اخیر است.

امسال در حالی به استقبال هفته بسیج می رویم که استکبار جهانی کمر به تجزیه این مرز و بوم بسته و از هیچ تلاشی برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان ملت ایران دریغ نکرده است‌. اما باز هم این بسیجیان گمنام و نجیب هستند که داوطلبانه به یاری نیروهای خدوم انتظامی شتافتند و سینه خود را سپر بلای ملت کردند. روز و شبی نیست که خبر شهادت مظلومانه بسیجیان از شهرهای مختلف به گوش نرسد. فراموش نکنیم که اینها جوانانی هستند که سال های انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و از نسل جدید انقلاب برآمده اند. حقیقتی که محاسبات نظام سلطه را به هم ریخته و اسباب خشم و کینه روزافزون شان را فراهم ساخته است. پس بی سبب نیست که دشمن غدار این گونه با تمام قوا به جنگ رسانه ای و تبلیغاتی با ملت غیور ایران برخاسته و فرزندان بسیجی آنان را به خاک و خون می کشد. به روح بلند یکایک این شهیدان مظلوم اما سرافراز درود می فرستم و ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، لزوم تکریم و قدرشناسی از این قهرمانان جان بر کف را به خود و یکایک اهالی جزیره زیبایمان یادآوری می کنم.

امیدوارم خادمان شما در سازمان منطقه آزاد کیش نیز بتوانند بار مسئولیت خود را که با خون های بر زمین ریخته در وقایع اخیر، بسیار سنگین تر شده است سالم به مقصد برسانند. بدیهی است در طی این مسیر نیازمند کمک و همراهی یکایک بسیجیان شریف کیش در همه نهادها، ارگان ها و تشکلات مستقل و مردمی هستیم. به امید بالندگی روزافزون بسیج قهرمان و پیروزی نهایی حق بر باطل.

 

مهدی کشاورز

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل

منبع/روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار