مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن روز و هفته کیش را به ساکنان و گردشگران تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ 09 November 2022

به گزارش تابناک جزیره متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در پاییز همچون بهار جزیره زیبایمان فرا رسیدن هفته کیش را به یکایک بومیان غیور، کیشوندان فهیم، کارکنان و کارگران خدوم منطقه آزاد و سایر خادمان این اقلیم دل انگیز تبریک عرض می کنم.

امسال نیز مفتخریم که با برپایی نشست ها و آفرینش رویدادهای متنوع فرهنگی، هنری، عمرانی اقتصادی و... به استقبال فردایی روشن تر و برازنده تر برای جزیره عزیزمان برویم. بدیهی است برنامه های نمادینی که به این مناسبت برگزار می شود، تنها با پشتوانه کار جهادی و خدمت مستمر به همه اقشار اعم از ساکنان و مسافران عزیز، معنا و مفهوم حقیقی خواهد یافت. امر خطیری که امیدوارم هرچه زودتر شاهد شکوفایی و چیدن ثمرات این تلاش ها باشیم.

امسال در شرایطی به استقبال هفته کیش می رویم که همه ما و شما عزیزان در طی مسیر اعتلای جزیره زیبایمان با دشواری ها و موانع بی شماری روبرو بودیم. پشت سر گذاشتن دوران تلخ همه گیری کرونا، زلزله ها، تشدید بی سابقه تحریم های اقتصادی دشمنان ایران اسلامی و تلخکامی های طاقت سوز ملت و نظام در آشوب های اخیر، همه و همه دست به دست هم داده بودند تا از رونق و شکوه کیش این نگین درخشان پیشانی خلیج فارس کاسته شود. اما به فضل الهی و با همت و همدلی اهالی فهیم، اصناف محترم و کارکنان شریف بخش های مختلف اجرایی در جزیره، نه تنها بارقه های امید به خاموشی نگرایید، بلکه جوانه های تازه ای بر شاخه های این درخت کهنسال رویید و خلل های بسیار از پایه و بنای این عمارت بشکوه محو گردید. این در حالی بود که مجموعه جدید سازمان در دولت انقلابی با مشکلات و موانع پیاپی و پرحجم روبرو بود.

بدیهی است در این مجال اندک، قصد برشمردن خدمات و توفیقات پرشمار به دست آمده را ندارم. اما خداوند را سپاس می گویم که وجدان عمومی ناظران امور، اهالی قدرشناس و گردشگران عزیز شاهدی استوار بر صدق این مدعاست.

در اینجا ذکر این نکته را ضروری می دانم که کیش، تنها یک جزیره کوچک و مقصدی برای گردشگری در جنوب خطه عزیزمان نیست. بلکه نقطه اتصالی است که با توجه به تاریخ و تمدن دیرینه، ظرفیت های عمرانی، مواهب اقلیمی خدادادی، و همچنین فرهنگ والای کیشوندان، می تواند پیشانی درخشانی برای دیده شدن و شنیدن منطق روشن اسلام، انقلاب و ایران عزیزمان باشد.

در نهایت هفته کیش فرصتی گرانسنگ برای معرفی ظرفیت ها و معرفت های این خاکپاره مرجانی است. قدر این خاک را می دانیم و با تمام وجود برای آبادی و اعتلای همه جانبه آن تلاش خواهیم کرد.

مهدی کشاورز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار