رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: خیران این جزیره در سال جاری هشت میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱ 23 October 2022

ایوا صمیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک ها امسال در بخش های مختلف نقدی، غیر نقدی و کمک های موردی به مددجویان زیر پوشش این کمیته و توانخواهان آن از سوی خیران تامین شده است.
وی اضافه کرد: در سال جاری یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال کمک نقدی از محل واریز به صندوق صدقات و شماره حساب کمیته امداد، پنج میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال کمک غیر نقدی و یک میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال کمک موردی (به صورت نقدی و غیرنقدی) به مددجویان این کمیته اهدا شده است.
صمیمی افزود: ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از این کمک ها در طرح شور عاطفه همزمان با آغاز فعالیت مدارس به دانش اموزان و دانشجویان نیازمند، ۲ نوبت کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی برای ۶۵ خانواده تحت پوش در ماه مبارک رمضان، تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته سبد خانوار از جمله مواردی است که در این مدت به مددجویان کمک شده است.
وی یاداور شد: نیکوکاران و خیراندیشان می توانند به روش های مختلف از جمله کد دستوری *۷۷۸۸*۷۷۷۷# (ستاره۸۸۷۷ستاره۷۷۷۷مربع)، واریز وجه به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۰۱۳۲ و یا مراجعه به پایگاه دائمی کمیته امداد امام خمینی (ره) به آدرس سفین، میدان سعدی، غرب بازار پارس خلیج نیازمندان را از کمک های خود بهره مند کنند.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندرلنگه استان هرمزگان در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار