نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ فرصتی مناسب برای هماهنگی پایه‌های اقتصادی کشور در راستای شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است.
کد خبر: ۱۰۷۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 19 October 2022

به گزارش تابناک جزیره، سرپرست معاونت اقتصادی و مالی فولاد مبارکه در این نمایشگاه گفت: این شرکت به عنوان دومین شرکت بورسی ایران با ارزش بیش از ۲۷۰ هزار میلیارد تومان، یکی ازبزرگ‌ترین صنایع مادر کشور بشمار می‌رود.

مهدی کویتی گفت: این شرکت در حال حاضر ۸ هزار میلیارد یرو طرح توسعه‌ای در دست اقدام دارد و پیش بینی می‌شود بیش از یک میلیارد یورو آن به مرحله عقد قرار داد برسد.

مدیرکل امور اقتصادی مناطق سازمان بنادر و دریانوردی در این نمایشگاه افزود: سازمان بنادر و دریا نوردی، یکی از صنایع پیشرو در حوزه جذب سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی بشمار می‌رود.

حسین یداللهی گفت: ۲۰۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری از طریق بخش خصوصی در این سازمان جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر قرارداد‌های شرکت در قالب قرارداد‌های بی او تی (BOT) است، افزود: ارتباط با کشور‌های حاشیه دریای خزر و آسیای میانه به عناون یکی از اهداف عالیه نظام شکل گرفته است وکریدور‌ها در این حوزه زمینه مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری فراهم کرده است و در تلاش هستیم با ارتباط با شرکت‌های تامین مالی زمینه هرچه بیشتر سرمایه گذاری در این حوزه را فراهم کنیم.

حسن مکرمی سرپرست مدیریت شعب هرمزگان، نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ را فرصت مناسبی در راستای ارائه دستاورد‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه تامین مالی مگا پروژه‌ها در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی توسط بانک‌های کشور برشمرد.

علی قدمیاری مشاور در امور هوشمند سازی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: در راستای هوشمند سازی و فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر هوشمند، برای اولین بار نقشه راهی مبتنی بر الگو‌های بومی تدوین شده، که بر اساس آن نحوه توسعه پیشران‌های هوشمند سازی برای جزیره کیش وجزایر اقماری توسط جمعی از نخبگان کشور طراحی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار