امام جمعه کیش گفت: هشت سال دفاع مقدس الگویی برای پرورش نسل‌های انقلابی است.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 21 September 2022

دفاع مقدس الگویی برای پرورش نسل‌های انقلابی

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی کیش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفظ یاد و خاطره حماسه‌های دفاع مقدس کوچکترین وظیفه ما است و باید این ارزش‌ها به نسل‌های بعد هم منتقل شود.

امام جمعه کیش با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به معنای تجلیل از رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و شهدایی است که از جان و مال خود برای دفاع از این آب و خاک گذشتند، گفت: امروز باید قدردان نیرو‌هایی بود که جان خود را در دست گرفته اند و برای تامین امنیت، آسایش و اقتدار کشور و مردم، شبانه روز از کیان کشور دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس در واقع یادآوری و تثبیت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان بدانند فرزندان این آب و خاک همواره بیدار هستند و از ارزش‌های انقلاب و آسایش و امنیت مردم دفاع می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت کیش هم در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی کیش، گفت: این امنیت و اقتدار کشور به خاطر حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی است و هفته دفاع مقدس هم یادآور دلاوری‌های رزمندگان، جانبازان و شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی است که اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی و با مشخص شدن عراق به عنوان متجاوز در واقع مظلومیت ایران اثبات شد، افزود: پایداری امروز ما هم مرهون خون شهدا است و باید از دستاورد‌های نظام حفظ کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار