مدیر واحد کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پس از تفویض مسوولیت امور تعاون و تعاونگران به سازمان منطقه آزاد، هفت شرکت تعاونی جدید در این جزیره تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲ 21 September 2022

محمدعلی جلایر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تاسیس این هفت شرکت تعاونی در زمینه های مختلف مسکن، تولید، اعتبار و مصرف تعداد آنها در جزیره کیش به ۱۷ مورد رسیده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون در شرکت های تعاونی جزیره کیش چهار هزار و ۳۳۴ نفر عضویت دارند و در صدد هستیم با برگزاری دوره های آموزشی فعالیت آنها تقویت شود.
وی افزود: تفویض اختیار امور تعاون در راستای عمل به بند الف ماده ۶۵ احکام توسعه اواخر سال ۱۴۰۱ انجام شده و هم اکنون واحد کار و خدمات اشتغال به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد عهده دار ساماندهی امور تعاونی ها در جزیره است.
مدیر واحدکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برگزاری دوره های آموزشی، تشکیل اتحادیه تعاونی ها، تاسیس نمایندگی اتاق تعاون، راه اندازی اتاق داوری تعاون ، نظارت بر تشکیل مجامع و انتخابات هیات مدیریت تعاونی ها از جمله ماموریت هایی بوده که این اداره پس از تفویض اختیار آن را در دستور کار قرار داده است.
وی یادآور شد: این اداره در کنار تقویت تعاونی های موجود جزیره تلاش می کند با حمایت از تاسیس تعاونی های کاربردی به ویژه حوزه گردشگری و سرمایه گذاری گام های تاثیر گذاری در راستای تحقق نقش تعاون در اقتصاد جزیره بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار