رئیس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: مصوبات این ستاد برای سازمانها، نهاد‌ها، شرکت ها، ادارات و دانشگاه‌های کیش لازم الاجراست و پای بندی به مصوبات ضروری است.
کد خبر: ۱۰۵۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲ 03 July 2022

به گزارش تابناک جزیره، سعید پورزادی شب گذشته با حضور در برنامه شب‌های جزیره سیمای کیش در خصوص سفر به شهرستان بندرلنگه، گفت: درقالب یک تیم فنی به بندرلنگه سفر کردیم و جلسه‌ای با مجموعه فرمانداری با حضور استاندار و وزیر کشور برگزار کردیم.

وی با اشاره به حضور در منطقه سایه خوش استان هرمزگان گفت: ابنیه در این منطقه بیش از هفتاد تا هشتاد درصد بر اثر وقوع زمین لرزه تخریب شدند.

سعید پورزادی با اشاره به نوع مصالح به کار رفته در ساختمان و ابنیه روستای سایه خوش گفت: بیشتر سازه‌ها روستایی و ابنیه و مصالح دوام خوبی نداشتند.

وی با اشاره به وقوع چند پس لرزه قبل از زمین لرزه اصلی و شدید در منطقه گفت: وقوع پس زمین لرزه‌ها مردم را نسبت به بروز زمین لرزه اصلی هوشیار کرده بود و باعث شده بود که آمار مصدومان و فوتی‌ها کمتر باشد.

رئیس ستاد مدیریت بحران کیش گفت: نیرو‌های امدادی و مجموعه ستاد مدیریت بحران در منطقه زلزله زده بسیار خوب عمل کرد و حضور وزیر کشور نیز نقطه قوت بود.

سعید پورزادی گفت: برنامه ریزی‌های برای ارسال کمک به منطقه زلزله زده سایه خوش انجام شده تا بتوانیم به مردم این منطقه کمک کنیم.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های خدمات رسان در منطقه گفت: خوشبختانه شبکه آب در روستای سایه خوش به حالت عادی برگشته بود و چادر‌های امدادی نیز توزیع شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار