همایش بزرگ فرهنگی سلام فرمانده با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر از دهه نودی‌های یزد روز شنبه بنحو باشکوه در حسینیه تاریخی امیرچقماق این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ 28 May 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این اجتماع بزرگ که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار و همراهی خانواده‌های یزدی برگزار شد کودکان و نونهالان با اجرای سرود حماسی سلام فرمانده با امام زمان (عج) تجدید بیعت کردند.

در این برنامه که با استفبال فراوان دهه نودی‌ها همراه بود برنامه‌های متنوع فرهنگی و حماسی اجرا شد و نونهالان در حالی که در دست خود پرچم جمهوری اسلامی، لبیک یا امام زمان (عج) و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی در دست داشتند سرود سلام فرمانده را همخوانی کردند.

این همایش بزرگ معنوی طی چند روز آینده به صورت مردمی در اکثر شهرهای استان با حضور و همراهی مسئول و خواننده آن ابوذر روحی برگزار می‌شود و کودکان و نونهالان دیار دارالعباده بار دیگر با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت می‌کنند.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌السلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

این سرود زیبا برای نخستین بار در مسجد جمکران توسط گروه سرود ۳۱۳ نفری به مناسبت نیمه شعبان اجرا شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: همایش ، فرمانده ، سرود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار