شبکه استانی دنا براساس ارزیابی های اخیر جز سه مرکزبرتر کشور است.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴ 28 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز سیمای استان های صدا و سیما گفت: شبکه استانی دنا براساس ارزیابی های اخیر جز سه مرکز برتر کشور است.

دکتر فاطمی در نشست با مدیرکل ، معاونان و مدیران شبکه دنا در یاسوج با اذعان به جهش کیفی این شبکه استانی گفت: سطح کیفی برنامه سازی در این شبکه به گونه ای است که همواره از ظرفیت این شبکه برای تولید برنامه های ملی استفاده می شود.

این مدیر رسانه ملی با یادآوری ظرفیت های گردشگری ، آب و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اهالی رسانه وظیفه دارند، این ظرفیت‌ها را به دفعات زیاد و از زوایای مختلف در قالب های متنوع ، به تصویر بکشند.

وی از تلاش‌های وافر و ساخت برنامه های فاخر در زمان مدیریت دکتر امیر رئوف قدردانی کرد و گفت: انعکاس خدمات نظام به صورت هنرمندانه در رسانه ملی در استانی که تا پیش از انقلاب از بسیاری از امکانات اولیه محروم بود، در این چند سال اخیر بسیار قابل تحسین است.

در این نشست، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به دکتر فاطمی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی غبار محرومیت از این استان برچیده شد گفت: گواه این مطلب را می توان در گفتگوی نخستین استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شبکه دنا به خوبی مشاهده کرد ، جایی که او گفته بود تا سال ۱۳۵۸ حتی یک متر جاده آسفالت در این استان وجود نداشت.

امیر رئوف گفت : در این شبکه جوان با خلاقیت و تلاش نیروهای کاردان در حوزه های نمایش ، عکاسی ، مستند سازی و برنامه‌های ترکیبی، صدها اثر هنری فاخر تولید و به روی آنتن رفته است.

مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به کسب سیمرغ بلورین جشنواره چهلم فجر برای مستند احتضار اشاره کرد و گفت : پنج مستند مسابقه نیز به تازگی در این شبکه تولید شد که علاوه بر قرار گرفتن در کنداکتور شبکه شما ، در ارزیابی های انجام شده نیز رتبه های بسیار بالایی کسب کردند.

دکتر رئوف با اعلام آمادگی این شبکه برای انجام سفارش های ویژه ستاد، گفت : شبکه استانی دنا ۵۰ درصد تعهدات (ب) خود را در سال ۱۴۰۱ انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار