کاهش دید افقی به علت ورود پدیده گرد و غبار پروازهای فرودگاه بین المللی کیش را به تاخیر انداخت.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 24 May 2022

روابط عمومی شرکت بنادر و فرودگاه جزیره کیش اعلام کرد: بدی آب و هوا و کاهش دید افقی به دلیل ورود گرد و غبار تا اطلاع ثانوی تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی جزیره کیش در بعد از ظهر امروز سه شنبه با تاخیر انجام می شود.

طبق برنامه پروازی فرودگاه بین المللی کیش برای امروز سوم خرداد ۵۷ مورد پرواز ورودی و خروجی برنامه ریزی شده است که ۳۳ مورد آن برای بعد از ظهر است.

بعد از ظهر امروز قرار است پروازهایی از مقصد تهران، اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد مقدس، رشت و تبریز وارد فرودگاه بین المللی کیش شود و همچنین پروازهایی نیز به مقصد شهرهای تهران، مشهد مقدس، کرمان و شیراز کیش را ترک خواهند کرد.

طبق اعلام هواشناسی کیش، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز آسمان کیش شاهده ورود گرد و غبار با منشا کشورهای همسایه است که هم اکنون این پدیده، دید افقی را به کمتر از ۵۰۰ متر رسانده است.

ستاد بحران این جزیره نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده، با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در سطح جزیره کیش، بیماران تنفسی و قلبی، عروقی و افراد کهنسال حتی الامکان از منزل خارج نشده و یا درصورت اضطرار هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار