رییس اداره هواشناسی کیش گفت: با ورود گرد و غبار با منشا کشورهای همسایه دید افقی در این جزیره به زیر ۵۰۰ متر رسید.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 24 May 2022

محمود بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز آسمان کیش شاهده ورود گرد و غبار با منشا کشورهای همسایه است که هم اکنون این پدیده، دید افقی را به کمتر از ۵۰۰ متر رسانده است.
وی اضافه کرد: این مساله باعث اختلال در دید شده و احتمال می رود در ساعات آینده پروازهای فرودگاه بین المللی جزیره کیش را مختل کند.
بهرامی به بیان اینکه هواشناسی هرمزگان روز گذشته در خصوص ورود گرد و غبار به این آسمان استان از جمله جزیره کیش هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرده بود افزود: طبق پیش بینی ها این روند تا پایان فردا چهارشنبه ادامه دارد.
رییس اداره هواشناسی کیش یادآور شد: پیش بینی ها حاکی از آن است که همزمان با حضور این پدیده در آسمان هرمزگان دید افقی در جزیره کیش زیر یک هزار متر باشد.
وی افزود: دمای هوای جزیره کیش ۳۳ درجه سانتیگراد بابای صفر با ۵۹ درصد رطوبت بوده و باد با سرعت ۱۸ کیلومتر بر ساعت از سمت غربی تا شمالغربی در حال وزیدن است.
بهرامی اضافه کرد: توصیه می‌شود با توجه به غبارآلود بودن هوا، افراد آسیب پذیر از قرار گیری در فضای باز خودداری کنند و با توجه به مواج شدن دریا از تردد شناورهای سبک خودداری و تمهیدات لازم در تردد کشتی‌های مسافربری و تجاری پیش بینی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار