رییس اداره نظارت بر تنظیم بازار سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه نوروز ۷۱۵ واحد صنفی در این جزیره از سوی کارشناسان این اداره تذکر دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۳۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ 05 April 2022

محسن کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارشناسان و ناظران بازار در طرح ویژه نوروز ۶ هزار و ۵۸۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این جزیره انجام دادند و به ۵۳ فقره شکایت رسیدگی کردند.
وی اضافه کرد: در نتیجه این بازدیدها ۶۱۴ مورد تذکر شفاهی و ۱۰۱ فقره تذکر کتبی به واحدهای متخلف داده شده و ۱۸ واحد نیز به علت تخلفات گسترده جریمه شدند.
کاظمی وی با بیان اینکه نظارت ها از بازار قبل از فرا رسیدن ایام نوروز آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت افزود: عمده تخلفات محرز شده در این بازدیدها فروش کالاها بالاتر از قیمت درج شده بر روی کالاها یا سود قانونی فروشندگان بود.
وی افزود: این اداره قابل از آغاز طرح نظارت نوروزی نسبت به تامین کالاهای اساسی شب عید از جمله میوه و مواد خوراکی با همکاری عرضه کنندگان کالاهای جزیره اقدام کرده بود و در تعطیلات نوروزی مشکل خاصی در این حوزه پیش نیامد.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار