هتل های کیش بهترین گزینه برای سفرهای زمستانه هستند که می‌توانند حسابی حال و هوای شما را بهتر کنند.
کد خبر: ۱۰۲۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 29 January 2022

 

بهترین فصل سفر به کیش

کیش یکی از زیباترین جزایر دریای خلیج فارس است که از محبوبیت بالایی در میان گردشگران بخصوص جوانان و نوجوانان‌ها دارد. جزیره کیش به دلیل تفریحات آبی جذاب و مهیج و اقامتگاه‌های لوکسش پرطرفدار است. هتل های کیش جزو برترین و مجهزترین هتل های ایران بوده و دارای بهترین رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و امکانات تفریحی هستند. از آنجایی‌که بهترین زمان برای سفر به کیش، فصل زمستان است، در ادامه می‌خواهیم نگاهی به امکانات و تجهیزات بهترین هتل های کیش داشته باشیم.

هتل ترنج کیش

بهمن، بهترین ماه سفر به کیش! معرفی بهترین هتل‌ ها

هتل ترنج یکی از زیباترین و بهترین هتل های جزیره کیش است. اتاق ‌های ماه عسل این هتل توانسته همه تازه عروس و دامادها را مجذوب خود کند. این اتاق‌ها با کف شیشه‌ای، دنیای زیر آب و زندگی موجودات آبزی را به نمایش گذاشته‌اند. در واقع هتل ترنج، فضایی رمانتیک برای آغاز یک زندگی مشترک است. در این هتل می‌توانید از امکانات ویژه‌ای مانند: سالن بدنسازی، یوگا، استخر، جکوزی و ماساژ بهره‌مند شوید. هتل ترنج کیش در سال ۱۳۹۴ ساخته شده که با طراحی بته جقه از دور هم خودنمایی می‌کند.

 از دیگر امکانات این هتل زیبا می‌توان به رستوران‌های جذاب، چشم انداز عالی به دریا، فضای سبز، خدمات تشریفات ویژه، سالن ورزشی، کرایه ماشین بدون راننده، فروشگاه، کافی شاپ، چایخانه سنتی و خدمات ترانسفر فرودگاهی اشاره نمود. در واقع هتل ترنج از همه هتل های لوکس کیش یک سَر‌‌‌‌ ‌و ‌گردن بالاتر است؛ چراکه طراحی خاص و منحصربه‌فردی روی آب داشته و نظیرش نه‌تنها در ایران؛ بلکه در خاورمیانه هم پیدا نمی‌شود.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک جزو بهترین هتل های کیش است که در سال ۱۳۸۹ احداث گردید. این هتل زیبا مانند باغی سرسبز بوده که اقامتگاهی در آن بنا گردیده است. محوطه زیبای هتل مارینا پارک شما را هم شیفته خود می‌کند. این محوطه زیبا با انواع گل و گیاهان تزیینی و طبیعی، آبنماهای زیبا و باشکوه پر شده است. هتل مارینا پارک با در اختیار داشتن ساحل اختصاصی و اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریا، در لیست لوکس‌ترین هتل های کیش قرار گرفته است.

هتلی با امکاناتی مانند قایق، پارکینگ اختصاصی، انواع رستوران، انوع کافی شاپ، سالن بیلیارد، آلاچیق ساحلی، سالن‌ بدنسازی، اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات نگهداری از کودک و ترانسفر فرودگاهی رایگان است. هتل مارینا پارک در نواحی سیاحتی شرقی و جنب برج‌های دوقلو ساخته شده که یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر در بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ است.

هتل داریوش کیش

یکی از بهترین پیشنهادها برای رزرو هتل در کیش هتل داریوش است. هتلی محبوب و دوست‌داشتنی که در سال ۱۳۸۲ بنا گردید. این هتل بزرگ و مجلل به وسعت ۱۲۳ هزار مترمربع بوده که در ۳ طبقه ساخته شده است. هتل ۵ ستاره داریوش با معماری منحصربه‌فردش که مشابه تخت جمشید بوده، نه‌تنها به عنوان یک هتل؛ بلکه مانند یک جاذبه گردشگری دیدنی است. هتلی مجهز و مدرن که اتاق‌هایش رو به دریا و باغ هستند.

 از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی، سونا خشک و بخار، زمین تنیس، پینت بال، دریاچه اختصاصی و کلوپ ورزش‌های آبی اشاره نمود. همچنین هتل داریوش به جاذبه‌های گردشگری کیش مانند میدان آبشار، پلاژ آقایان، پارک هنگام، فرودگاه کیش، پلاژ بانوان و بازار پردیس اشراف دارد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش هتلی محبوب و قدیمی است که در سال ۱۳۵۴ احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت ۵۵ هزار مترمربع ساخته شده و معماری خاص و منحصربه‌فرد آن در چهار ضلع، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. خیالتان راحت؛ هتل شایان در سال ۱۳۹۰ بازسازی گردیده و تمام امکانات و تجهیزاتش مدرن شده است.

 این هتل در یکی از بهترین مناطق جغرافیایی کیش قرار گرفته و به دریا، اسکله و تمامی تفریحات آبی اشراف دارد. قیمت هتل در کیش برای اقامتگاه‌های ۵ ستاره کمی بالاست؛ اما هتل شایان تقریباً نسبت به خدمات و امکاناتش، قیمت منصفانه‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین این هتل مجلل تا جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش مانند: کوه نور، کارتینگ، فلای بورد، پلاژ آقایان، پلاژ بانوان، بولینگ مریم و اسکله تفریحی فاصله اندکی دارد.

هتل بین المللی کیش

یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در بهمن ‌ماه ۱۴۰۰ هتل بین المللی کیش است. این هتل یکی از مرتفع‌ترین هتل های جزیره شناخته می‌شود که در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. هتلی ۱۳ طبقه که دارای ۳۴۲ اتاق و سوئیت است. اتاق‌های مجلل این هتل مناسب زوج‌های جوانی است که می‌خواهند برای آغاز زندگی و ماه عسل جزیره کیش را انتخاب کنند. اتاق‌های طبقات بالایی چشم‌انداز خوبی به دریا دارند و سبب آرامش مسافران خواهند شد. هتل بین المللی کیش در نزدیکی بولینگ مریم، کارتینگ، فلای بورد، کیبل اسکی و اسکله تفریحی قرار دارد.

هتل گراند کیش

حال و هوای کیش در بهمن ماه عالی است. پس پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت بار و بندیل‌تان را به سمت جنوب کشور ببندید و یکی از بهترین هتل های کیش به نام هتل گراند را رزرو نمایید. این هتل در سال ۱۳۸۸ بنا گردیده و استوانه‌ای‌شکل است. هتلی با ۶۰ واحد اقامتی که رو به جزیره بوده و آرامش خوبی دارد.

هتل گراند دقیقاً روبروی بازار ونوس قرار گرفته؛ به همین دلیل هم به مرکز تجاری مشرف است. هتل گراند دارای صبحانه بوفه رایگان، تاکسی سرویس، لابی، لاندری، رستوران، نمازخانه، اینترنت در لابی، آسانسور، فضای سبز و سرویس بهداشتی فرنگی است. ناگفته نماند فاصله این هتل تا کشتی یونانی ۱۵ کیلومتر، تا شهر زیرزمینی کاریز ۶ کیلومتر، تا دریا ۸۲ متر، تا بولینگ مریم ۷۰۰ متر و تا آب انبار سنتی هفت کیلومتر است.

هتل میراژ کیش

از جمله هتل های لوکس کیش می‌توان به هتل میراژ نیز اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره بسیار نوساز بوده و در سال ۱۳۹۷ تأسیس گردیده است. هتلی که معماری فوق‌العاده زیبایی داشته و تا ساحل و دریا فاصله کمی دارد. هتل میراژ دارای ۱۷۸ اتاق و سوئیت است. هتلی که در ۸ طبقه ساخته شده و طبقات آن به صورت پلکانی کاهش پیدا می‌کند.

از امکانات ویژه هتل میراژ کیش می‌توان به جت اسکی، خدمات اسپا، سونا خشک و بخار، استخر، جکوزی، غواصی و قایق سواری اشاره نمود. این هتل زیبا با مرکز تجاری، فرودگاه و اسکله تفریحی نیز فاصله‌ای ندارد. از جمله امکانات داخل اتاق‌های هتل میراژ کیش نیز باید به کمد لباس، میز تحریر، مبلمان، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس، صبحانه، چای ساز، یخچال، تلفن و بالکن در سوئیت‌ها اشاره کرد.

خبر خوب اینکه هتل میراژ دارای چندین سالن، تالار پذیرایی، رستوران و کافی شاپ است. این سالن‌های پذیرایی با گنجایش‌های مختلفی بوده و دیزاین متفاوتی دارند. رستوران‌های هتل میراژ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی سرو می‌شود. همچنین می‌توانید در کافی شاپ‌هایش انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه را میل کنید.

سخن پایانی

درست است که با کمی تحقیق قیمت هتل های کیش دستتان می‌آید؛ اما اگر می‌خواهید بهترین هتل های کیش را با تخفیف ویژه رزرو کنید، باید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید. ایران هتل آنلاین اطلاعات کاملی از قیمت هتل های کیش را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از ریزترین جزئیات هر هتل مطلع شوید؛ سپس با آگاهی کامل هتل محبوب خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار