تکلیف تیم‌های راه یافته به جدول اصلی رقابت‌های تنیس جام حذفی آقایان در کیش با انجام مسابقات مرحله دوم در ۲ روز باقی مانده مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، هفتمین روز رقابت‌های جام حذفی آقایان با انجام ۲۲ دیدار در جزیره کیش، تیم‌ها امروز و فردا آخرین تلاش خود را برای رسیدن به جدول اصلی به کار می‌گیرند.

در هفتمین روز این بازی‌ها تیم‌های کتاب مهر، k ۲ الف، هما مشهد، اسپرت پدیده، آکادمی تنیس سام ب، ATZ، اکادمی تنیس طاهری الف، دماوند، نودشه، فرودنیا الف، آکادمی تنیس روشنی الف، آکادمی تنیس طاهری ب، فوکا،‌ای جی‌ای تات استون و اکادمی تنیس سام الف با برتری قاطع ۳ بر صفر حریفان خود را از پیش رو برداشتند.

تیم‌های یونیک، جی تک، سالم اب البرز الف، آکادمی تنیس داریوش، بهروز آکادمی ج و بایو با نتیجه ۲ بر یک موفق به شکست رقیبان خود در این مرحله شدند.

در حالی امروز این مسابقات با انجام ۲۲ دیدار دیگر در کیش پیگیری می‌شود و امروز و فردا تکلیف تیم‌های راه یافته به جدول اصلی مشخص می‌شود.

مسابقات جام حذفی (۱۴۰۰) آقایان در مجموعه المپیک جزیره کیش به مدیریت سینا ابراهیمیان و به سرداوری امیرحسین موسوی داور دارای نشان سفید از فدراسیون جهانی تنیس در حال برگزاری است.

فینال این مسابقات ۴ دی بین دو تیم فینالیست انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار