سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مشکلات جزیره به واسطه اینکه آنقدر از آن به عنوان حیات خلوت استفاده شده که دچار چالش های متعددی شده و دیگر نمی تواند حیات خلوت باشد.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲ 27 November 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، محمد رضا نوایی لواسانی جمعه شب در آیین گرامیداشت ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه اکنون مردم و مسوولان به واسطه اعمال جنگ اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی در خط مقدم جبهه قرار دارند اظهار داشت: در این نوع جنگ به دلیل اینکه آسیب بدون صدا انجام می شود کار بر همگان سخت و دشوار شده است.

وی اضافه کرد: در جنگ سخت و نظامی آسیب وارد شده به کشور قابل مشاهده بود اما در این نوع جنگ آسیب های وارد شده به راحتی با چشم قابل مشاهده نیست و همه باید در این نبرد نابرابر کنار هم و برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنند.

نوایی لواسانی با بیان اینکه تا کنون شهدای زیادی برای اقتدار انقلاب و میهن اسلامی تقدیم شده و همه برابر آنها مسوول هستیم افزود: اگر مسوولیتی قبول کرده ایم باید برای به سرانجام رساندن ان تلاش کنیم و تا مدیون خون های ریخته شده شهدا نباشیم.

وی با اشاره به برنامه های خود در سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به عنوان یک فرزند شهید مسوولیت سختی را قبول کردم و باور دارم شرایط کنونی به واسطه مشکلات موجود بسیار سخت تر گذشته است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: مشکلات کیش به حدی است که این منطقه آزاد دیگر نمی تواند حیات خلوتی برای برخی باشد چراکه از آن به عنوان حیات خلوت به قدری استفاده شده که دچار چالش شده و این چالش ها به گونه ای است که بنده برخی مواقع برای ابزار نظرهای خود برای خدمت گذاری به کیشوندان باید بجنگم.

وی با اشاره به اینکه در اداره امور جزیره مصالح جمع در نظر گرفته خواهد شد افزود: معتقدم در گذشته نسبت به انجام برخی وظایف محوله بی امانتی شده و وقتی موضوعات جزیره بررسی می شود می بینیم بی امانتی به گونه ای است که سال های سال برای جبران آن باید تلاش کرد.

وی افزود: واگذاری شرکت آب و برق کیش به همراه شبکه توزیع به بخش خصوص به واسطه اینکه خودگردان و جدا از شبکه سراسری برق است نص سرح قانون است.

آیین گرامیداشت ایثار و شهادت به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از بسیجیان و خانواده های ایثارگران جزیره کیش برگزار شد.

سخنرانی سردار پاسدار فتح الله جعفری از فرماندهان جنگ تحمیلی، شعر خوانی دفاع مقدس، خاطره گویی طنز از جمله برنامه های برگزار شده در این آیین بود.

سازمان بسیج مستضعفین که در گذشته با نام نیروی مقاومت بسیج شناخته می‌شد، در پنج آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به‌طور قانونی فعالیت خود را آغاز کرد.

امسال از ۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده و ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته با شعارهای بسیج - پاره تن مردم، بسیج - گره گشایی و توسعه، بسیج - خادم و مدافع مصلحت و سلامت پیگیری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار