امام جمعه کیش:
امام جمعه کیش گفت: گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه توسعه و تعالی کشور است که بسبج به عنوان نیروی شکل گرفته از بطن جامعه باید برنامه های خود را متناسب با این گام تدوین و اجرا کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 20 November 2021

به گزارش تابناک جزیره، حجت الاسلام حسن‌زاده روز شنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش اظهار داشت: با توجه به ابلاغ گام دوم انقلاب و اهمیت تحقق این چشم انداز باید تلاش های همه حوزه ها مخصوصا بسیج متناسب با این گام باشد و بر اساس رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده سهم خود را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: طبق تاکیدات رهبری بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است و باید تلاش کرد این شجره طیبه که اصل و ریشه آن در ایران اسلامی و شاخ و برگ آن در همه جهان سایه افکنده است هر روز محکم تر از گذشته شود.

امام جمعه کیش افزود: برای شکوفایی بسیج در سراسر جهان باید تلاش های خودمان را نباید محدود به جغرافیای مشخص کنیم و بلکه با تفکری جهانی در راستای زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت (عج) اقدام کنیم.

وی با اشاره به ارتباط ناگسستنی بسیج با عرصه های اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: این نیروی مردم در وسط حوزه فرهنگ قرار گرفته و انتظار می رود در راستای اصلاح رفتارهای هنجار شکن و ضد فرهنگی اقدامات بیشتری نسبت به گذشته در کشور و جزیره کیش انجام از سوی بسیج انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه کیش نیز گفت: بسیج نیروی سازمان یافته مردمی است که در راستای تعالی انقلاب اسلامی و کشورهای آزادیخواه بر اساس آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

سرهنگ پاسدار محمد میرزاده یادآور شد: امروز نیز با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فعالیت های خود را شکل می دهد و در این راستا سهم بسزایی در توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور ایفا می کند.

وی افزود: تامین امنیت داخلی مقابل هجمه های خارجی از دیگر اهداف بسیج است که در جزیره کیش هم اکنون گردان های امنیتی امام حسین (ع) و کوثر ویژه برادران و خواهران ساماندهی شده تا به عنوان یک نقطه مرزی هنگام برخی هجمه مقابل دشمنان تا رسیدن نیروهای بیشتر ایستادگی کند.

سازمان بسیج مستضعفین که در گذشته با نام نیروی مقاومت بسیج شناخته می‌شد، در پنج آذر ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به‌طور قانونی فعالیت خود را آغاز کرد.

امسال از ۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده و ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته با شعارهای بسیج - پاره تن مردم، بسیج - گره گشایی و توسعه، بسیج - خادم و مدافع مصلحت و سلامت پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار