سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با ارج نهادن به آراء اقشار مختلف مردم برای انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر کیش این اعضا را به عنوان بازرسان ویژه خود معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 17 November 2021

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، چهارشنبه 26 آبان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر کیش در سازمان، با ارج نهادن به بیش از 14 هزار آراء ساکنان جزیره و اعتماد مردم، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کیش با توجه به این که ارتباط مستقیم و نزدیک با اقشار مختلف جامعه دارند، می توانند نقش مهمی در مرتفع کردن مشکلات ایفاء کنند.

لواسانی حضور اعضای شورای اسلامی شهر کیش در تمام برنامه ها و نشست های تخصصی سازمان منطقه آزاد کیش را ضروری دانست و اظهار داشت: شورای شهر کیش می تواند به عنوان بازوی مشورتی سازمان در حل مشکلات مردم نقش آفرینی کنند.

وی شورای اسلامی شهر کیش را مسوول برنامه ریزی و تشکیل شورای مشورتی و نخبگان معرفی کرد و گفت: حضور مردم در برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش اهمیت بالایی دارد و در تمام حوزه ها توجه ویژه به عموم مردم از اولویت های این سازمان است.

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم این منطقه به کار گرفته ایم، افزود: باید مردم ضعیف جامعه از خدمات سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند شوند.

محمدرضا لواسانی در ادامه تصریح کرد: برای ارائه خدمات شایسته در حوزه های درمانی به مردم؛ راه اندازی اتوبوس سلامت در مناطق ضعیف جزیره در دستور کار قرار گرفته است.

لواسانی بر ضرورت تامین تجهیزات و ابزارهای مورد نیاز برای ارائه خدمات شایسته به مردم تاکید کرد وگفت: ارائه خدمات شایسته به مردم ابزار مردمی و رونق اقتصادی ابزار اقتصادی را نیاز دارد از این رو برای محقق شدن این مهم باید گام های موثری در این حوزه ها برداشت.

وی مطالبات مردمی را از مهمترین مسوولیت های اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: خدمت به مردم و مرتفع کرد مشکلات اجتماعی از موضوعات بسیار مهمی است که شواری شهر کیش می تواند در این زمینه کمک شایان توجهی داشته باشد.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر کیش گزارش جامعی از عملکرد خود در حوزه های مختلف جزیره ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار