فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش گفت: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه جاری با اجرای ۴۰ برنامه در موضوع های فرهنگی و اجتماعی در این جزیره آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، سرهنگ محمد میرزاده روز چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه از ۲۹ آبان تا پنجم آذر ایام گرامیداشت هفته بسیج است اظهار داشت: بسیج پاره تن مردم، گره گشایی و توسعه، خادم و مدافع مصلحت و سلامت سه شعار محوری گرامیداشت این هفته در سال جاری است.

وی اضافه کرد: امسال بیشتر برنامه های تدوین شده در راستای توسعه بسیج و فعالیت های آن در جزیره بوده تا بتوانیم همه اقشار در این عرصه فعال و سازمان دهی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش افزود: جذب و سازماندهی نیروه های مردمی مهمترین محو تشکیل بسیج است که با اتکا به این اصل توانسته در چهار دهه گذشته در عرصه های مختلف ن از جمله جنگ های سخت و نرم، جنگ اقتصادی و بیماری کرونا قش آفرینی کند.

وی یادآور شد: برنامه های گرامیداشت هفته بسبج در این جزیره با آیین میثاق با شهدای گمنام جزیره شروع شده و با اعزام اردوهای جهادی به محلات، تیم های پزشکی و جهاد سازندگی، اعزام مشاوره رایگان خانواده، تربیتی و کارآفرینی و مسابقات در طول هفته تداوم پیدام می کند.

میرزاده گفت: توسعه و تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی به عنوان طرحی موفق در کنترل همه گیری ویروس کرونا و توزیع بسته های معیشتی از دیگر برنامه های محوری این هفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار