سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: کارگروه ایده های نو در این منطقه آزاد با همکاری انجمن کارآفرینان تشکیل می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 17 November 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، محمدرضا لواسانی شامگاه سه شنبه در نشست با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان اظهار داشت: راه‌اندازی کارگروه "ایده های نو" با مشارکت این سازمان و انجمن کارآفرینان، لازمه ماندگاری نام کیش در اذهان است.

وی اضافه کرد: کارآفرینانی که هرسال ایده نو ارائه و اجرا کنند امتیاز تسریع در امور را دریافت خواهند کرد، این ایده های نو حتی در هتل سازی ها نیز برای ایجاد جاذبه بیشتر باید اعمال شود.

نوایی لواسانی سرمایه گذاران و کارآفرینان را رزمندگان جبهه اقتصادی در شرایط تحریم های کنونی کشور اعلام کرد و اظهار داشت: عدم درک مصائب سرمایه گذاران و کارآفرینان و تکیه بر تئوری ها از سوی مدیران از مشکلات اساسی در مناطق آزاد است.

وی عدم رعایت برخی قوانین در مناطق آزاد را دارای مشکل شرعی اعلام کرد و گفت:ترغیب سرمایه‌گذار با قول و عهد قانونی و در نهایت عدم رعایت قوانین و عهد شکنی یا تضعیف آن، موجب بی اعتمادی خواهد شد که باید به طور قطع با آن برخورد شود و از قوانین مناطق آزاد صیانت کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش یادآور شد: گرفتن برخی مجوز ها در مناطق آزاد را دشوارتر از سرزمین اصلی است که این امر موجب آسیب به سرمایه گذاران و کارآفرینان خواهد شد که بدین ترتیب باید تلاش مضاعف کنیم تا مناطق آزاد به مسیر اصلی خود بازگردد.

وی افزود: ما در کنار سرمایه گذاران و کارآفرینان با تمام توان و تلاش خود را به کار می گیریم و از انجام کارهای نو و ارائه ایده های جدید به عنوان مهمترین عوامل پیشرفت در منطقه حمایت می کنیم.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر حمایت و صیانت از تولیدات و کالاهای داخلی از صاحبان مراکز تجاری و بازارها خواست تا برای فروشندگان کالاهای ایرانی امتیاز ویژه و تخفیف قائل شوند که اجر دنیوی و اخروی را به همراه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار