مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ساخت یک مرکز درمانی تامین اجتماعی برای رفاه حال ساکنان جزیره خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ 10 November 2021

به گزارش «تابناک جزیره» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل "سازمان منطقه آزاد کیش"، در دیدار مریم امیری مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان با جعفر آهنگران مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جانمایی زمین برای ساخت یک باب درمانگاه عمومی با هدف رفع نیاز بیمه شدگان تامین اجتماعی کیش بررسی شد.

آهنگران در این نشست ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای ساکنان را گامی بزرگ در توسعه حوزه درمان و پزشکی کیش برشمرد و عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی در سطح بندی درمانی 61 پروژه ساخت درمانگاه ها را معرفی کرده که یکی از این مراکز در جزیره کیش ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: مدیران سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان امروز نوزدهم آبان از زمین پیشنهادی برای ساخت این درمانگاه بازدید می کنند و پس از تایید و تصویب، عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

به گفته جعفر آهنگران امکانات و رشته های مختلف پزشکی از قبیل پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، واحدهای پاراکلینیکی تزریقات پانسمان، داروخانه آزمایشگاه و بنابر ضرورت رادیولوژی برای ساخت این مرکز درمانی در نظر گرفته شده است که امکان ایجاد بخش های تخصصی نیز برای آن وجود دارد.

علی عرب معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این خصوص تصریح کرد: پیرو دستور مستقیم و پیگیری های مستمر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ایجاد یک مرکز درمانی تامین اجتماعی، امروز میزبان مدیران سازمان تامین اجتماعی استان برای جانمایی زمین مورد نیاز هستیم که پس از تایید، فرایند واگذاری زمین با توجه به دولتی بودن طرح انجام خواهد شد.

علی عرب در تشریح چگونگی اجرای این طرح بیان داشت: متراژ ساخت مرکز درمانی مورد نظر مطابق با استاندارد ها، حدود 2 هزار و 600 متر مربع در زمینی به وسعت 3 هزار متر مربع می باشد و جانمایی زمین در نزدیکی مصلی بزرگ کیش خواهد بود.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص زمان ساخت درمانگاه تامین اجتماعی افزود: با توجه به متراژ مورد نظر برای ساخت این مرکز درمانی، عملیات اجرایی و ساخت آن یک بازه زمانی بین 15 تا 16 ماه نیاز دارد.

عرب در پایان عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد آغاز این عملیات خواهیم بود و پس از بهره برداری، ساکنان، مسافران و گردشگران می توانند از خدمات مرکز درمانی تامین اجتماعی کیش استفاده کنند.

گفتنی است ساخت درمانگاه تامین اجتماعی به عنوان یکی از مطالبات ساکنان جزیره، پیشتر از سوی امام جمعه کیش مورد تاکید قرار گرفته بود.

بر اساس این گزارش بالغ بر 35 هزار بیمه شده اصلی و بیش از ۷۰ هزار بیمه شده کلی در کیش ثبت شده است، به همین منظور مسئولان معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش طی مکاتباتی با سازمان تامین اجتماعی استان هرمزگان امر را برای رفاه حال ساکنان جزیره این در دستور کار خود قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار