جشنواره و نمایشگاه ملی جام هنر در مرکز فن آوری های نرم و ‌صنایع خلاق واقع در فرهنگسرای مرکزی کیش برگزار می شود
کد خبر: ۱۰۰۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 16 October 2021

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی نداف مدیرعامل موسسه سوخته نگاری ایران از جشنواره و نمایشگاه ملی جام هنر با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه علوم و فنون کیش و پارک ملی علوم و‌ فن آوری های نرم و‌ صنایع فرهنگی در این منطقه خبر داد و گفت: نمایشگاه ملی آثار هنر سوخته نگاری چوب در مرکز فن آوری های نرم و ‌صنایع خلاق واقع در فرهنگسرای مرکزی کیش از ۲۴ تا ۲۸ مهر برگزار می شود.

مرتضی نداف هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی جام هنر را ایجاد بازار جدید و پویا در راستای حمایت از کسب و‌کار و اشتغال هنرمندان از نقاط مختلف کشور عنوان کرد و اظهار داشت: فرصتی که سازمان منطقه آزاد کیش، پارک ملی علوم و فن آوری های نرم و صنایع فرهنگی ایجاد کردند سبب تقویت اقتصاد هنر خواهد شد.

نداف خاطر نشان کرد: با تدوین طرح ها، ایده های جدید و کارآمد، می توانیم در حوزه اقتصاد هنر و اشتغالزایی صنایع مختلف گام های موثری برداریم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با اولویت قراردادن صادرات فرهنگ و‌ هنر اصیل ایرانی می توانیم نقش تاثیر گذاری در مانع زدایی ها داشته باشیم.

مرتضی نداف گفت: در طول برگزاری نمایشگاه ورک شاپ و اجرای زنده هنرمندان سوخته نگاری، نقاشی و اساتید انجمن خوش نویشان کیش برقرار است و علاقمندان با مراجعه و نام نویسی در دوره های حرفه ای آموزشی می توانند از جشنواره طلایی تخفیفات ویژه این رویداد بهره مند شوند.

به گفته نداف با گرد آوری آثار موجود در نمایشگاه جام هنر از ۱۵ استان و به مناسبت ایام مبارک و ‌اعیاد ماه ربیع، جشنواره فروش با تخفیف عالی برای گردشگران، علاقمندان، سازمان ها و ادارات در نظر‌ گرفته‌ شده است.

گفتنی است علاقمنمدان می توانند صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار