رییس مرکز توسعه سلامت گفت: مهلت تزریق واکسن کرونا به دانش آموزان در این جزیره به مدت چهار روز تا ۲۷ مهرماه تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 16 October 2021

محمدرضا رضانیا روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال که تاکنون موفق به دریافت واکسن کووید۱۹ خود نشده اند می توانند تا سه شنبه ۲۷ مهر جهت دریافت واکسن، به تالار شهر مراجعه کنند.

وی، با اشاره به اینکه در صورت بازگشایی مدارس،حضور دانش آموزان در مدارس منوط به دریافت هر دو دز واکسن است افزود: دانش آموزان از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۲و ۱۸ تا ۲۰ جهت دریافت واکسن مراجعه کنند.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: از آغاز طرح واکسیناسیون ساکنان این جزیره علیه ویروس کرونا تا کنون ۷۱ هزار و ۱۷۸ دُز واکسن به واجدان شرایط تزریق شده است.

رضانیا اضافه کرد: این تعداد شامل ۵۰ هزار و ۳۱۳ دُز در مرحله اول و ۲۰ هزار و ۸۶۵ دُز در مرحله دوم است و هم اکنون روند تزریق به کیشوندان در مرحله دوم و همچنین مرحله اول ویژه دانش آموزان ادامه دارد.

تا کنون هشت هزار و ۲۷۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این جزیره شناسایی شده است.

این جزیره دارای ۵۱ مدرسه شامل ۲۳ مدرسه دولتی و ۱۸ مدرسه خصوصی با ۳۶۷ کلاس درس (۲۶۸ کلاس مدارس دولتی و ۹۹ کلاس مدارس خصوصی) است.

در این مدارس ۹ هزار و ۷۷۵ دانش آموز مشغول تحصیل بوده که هشت هزار و ۳۶۰ نفر در مدارس دولتی و یک هزار و ۴۱۵ نفر در مدارس خصوص مشغول علم آموزی هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار