برگزاری نخستین دوره مسابقه فوتبال بانوان و افتتاح پایگاه‌های اسکی روی آب با قایق، وزنه برداری و کایت بردینگ همزمان با روز کیش از جمله اخبار کوتاه ورزشی این جزیره است.
کد خبر: ۱۰۰۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 15 October 2021

هیات فوتبال کیش اعلام کرد: نخستین دوره مسابقه فوتبال قهرمانی بانوان کیش با حمایت موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می شود.

این رقابت ها از ۲۴ مهر تا یک آبان ۱۴۰۰ در زمین شماره یک فوتبال مجموعه المپیک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز در نخستین جلسه ستاد هم اندیشی روز کیش از افتتاح پایگاه‌های اسکی روی آب با قایق، وزنه برداری کیش و کایت بردینگ در روز کیش خبر داد.

عزیزالله فرضی پورگفت: تجلیل از ورزشکاران مدال آور جزیره در سطوح ملی و بین المللی با حضور مقام عالی وزارت ورزش، دعوت از تیم ملی هندبال و فوتبال بانوان کشور و ترتیب بازی تدارکاتی با تیم فوتبال بانوان کیش، دعوت از زهرا نعمتی قهرمان تیر و کمان پارالمپیک کشور و تیم پارادو میدانی دعوت از قهرمانان کشتی فرنگی و آزاد کشور برای حضور در کیش و تجلیل از آن‌ها از سوی هئیت کشتی جزیره، برگزاری مسابقات پرورش اندام و بدنسازی در قالب‌های مختلف از برنامه‌های پیشنهادی موسسه ورزش در روز کیش است.

وی برپایی مسابقه دوچرخه سواری با حضور رکاب زنان حرفه‌ای کشور با همکاری و مشارکت شرکت میکا، برگزاری مسابقات شنا در آب‌های آزاد با حضور ۱۰۰ شناگر از سراسر کشور به مسافت سه تا پنج کیلومتر از رده‌های سنی ۲۰ تا بالای ۲۵ سال، برگزاری مسابقات پدل برد و پاراسل فوتبال ساحلی و سپک تاکرا ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌های مد نظر مسئولان ورزش جزیره در روز کیش اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار