رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: از آغاز طرح واکسیناسیون ساکنان این جزیره علیه ویروس کرونا تا کنون ۴۹ هزار و ۶۰۷ نفر از کیشوندان دُز اول واکسن خود را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ 13 October 2021

محمدرضا رضانیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه لازمه موفقیت برابر شیوع ویروس کرونا تکمیل روند واکسیناسیون است،اظهار داشت: تا کنون در این جزیره ۶۸ هزار و ۸۵۴ دُز واکسن به واجدان شرایط تزریق شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد شامل ۴۹ هزار و ۶۰۷ دُز در مرحله اول و ۱۹ هزار و ۲۴۷ دُز در مرحله دوم است و هم اکنون روند تزریق به کیشوندان در مرحله دوم و همچنین مرحله اول ویژه دانش آموزان ادامه دارد.

سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش با بیان اینکه در روز گذشته نیز ۸۸۴ دُز واکسن در مرکز تجمیعی واکسیناسیون این جزیره تزریق شده است یادآور شد: عمده واکسن های روز گذشته بین دانش آموزان و افراد ۱۲ تا ۱۷ سال تزریق شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون بر اساس تصمیم شورای سلامت مدارس کیش به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است و بازگشایی مدارس یکی از دغدغه های والدین، مسوولان و دانش آموزان محسوب می شود.

رضانیا یادآور شد: تزریق واکسن به دانش آموزان و والدین آنان لازمه بازگشایی مدارس و بازگشت دانش آموزان به مدارس است و انتظار می رود والدین برای سرعت بخشی به تزریق واکسن فرزندان واجد شرایط خود را به مرکز توسعه سلامت هدایت کنند.

از ابتدای شیوع واکسن کرونا تا کنون در این جزیره هشت هزار و ۲۷۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده که ۵۸ نفر از آنان جان خود را از دست داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار